پنجمین همایش ارتقای توان داخلی برگزار می شود

شانا_گروه نفت: پنجمین همایش ارتقای توان داخلی با رویکرد ارائه تجارب و دستاوردهای موفق داخلی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، این همایش دو روزه با هدف شناسایی، ارائه و مستندسازی تجارب و درس آموخته‌ها در حوزه ارتقای توان داخلی، بسترسازی برای ایجاد شبکه دانشی بین حوزه‌ای با هدف ارتقای بنگاه‌های صنعتی و تولیدات داخلی، نهادینه‌سازی الگوی ارزش‌گذاری و ارزیابی پروژه‌های ملی در کشور و ایجاد روحیه خودباوری و ترویج استفاده از تولیدات ملی برگزار می‌شود.

ارتقای توان داخلی بر پایه درس‌آموزی از پروژه ها، ایجاد و ارتقای شبکه‌های دانشی در صنایع کشور،  شاخص‌گذاری و ارزیابی کمی و کیفی مدیریت و اجرای پروژه‌های ملی و اکتساب، رسوب و اشتراک دانش و تجربه از محورهای این همایش است.

همچنین هم‌افزایی بین حوزه‌ای برای بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌های داخلی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصتها و تهدیدهای شرکت‌های داخلی، بومی‌سازی فناوری و مدیریت نوآوری و مدیریت زنجیره تأمین در شرایط تحریم از دیگر محورهای این همایش اعلام شده است.

براساس این گزارش، علی اکبر ترکان، مشاور ارشد ریاست جمهوری، حمید چیت چیان، وزیر نیرو، شعری مقدم، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران، علینقی مشایخی، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعی شریف، مهدی میرمعزی، مدیرعامل شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و  عادل‌زاده، مدیرعامل شرکت ساختمان و نصب صنایع پتروشیمی، سخنرانان پنجمین همایش ارتقای توان داخلی را تشکیل می‌دهد.

به گزارش شانا و بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی شرکت تاسیسات دریایی ایران، در حاشیه این همایش نیز تعدادی کارگاه آموزشی با رویکرد دانش محور در مدیریت توسعه توان داخلی، توسعه پایدار ساخت داخل کالا و تجهیزات از طریق مدیریت بازار، حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید و قراردادهای طرح و ساخت EPC  تشکیل می شود.

 

.

کد خبر 217610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =