ضرورت همکاری گمرک ایران برای ترخیص تجهیزات صنعت نفت

شانا_ گروه نفت: همکاری گمرک ایران در ترخیص تجهیزات و کالاهای مورد نیاز شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، روند توسعه صنعت نفت را شتاب می دهد.

معاون مهندسی و ساختمان  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گفتگو با خبرنگار شانا تصریح کرد: کالاهای انبار شده در گمرک می تواند بسیاری از نیازهای موجود را رفع کند ولی متاسفانه بخشنامه ها و دستورعمل های دست و پاگیر گمرک مانع از ترخیص این تجهیزات شده است.

راکعی افزود: از گمرک ایران درخواست داریم با توجه به شرایط موجود در صنعت نفت روند ترخیص تجهیزات و کالاهای موجود در انبارهای گمرک را آسان کنند.

معاون مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ادامه داد: بسیاری از قطعه ها و کالاهی مورد نیاز از طریق سازندگان ایرانی تامین می شود و رابطه بسیار خوبی با سازندگان ایرانی وجود دارد، اما ضروری است سازندگان ایرانی کیفیت و قیمت مناسب را در ساخت مورد توجه بیشتری قرار دهند.

 وی با بیان این که مدیریت مهندسی و ساختمان که از ارکان اصلی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است، گفت: طراحی، مهندسی، اجرای طرحهای سرمایه ای و در برخی از موارد انجام پروژه های تعمیراتی این صنعت و مسئولیت انجام و یا نظارت بر تبدیل طرحها و پروژه های صنعتی و عمرانی از وظایف این معاونت است.

کد خبر 217612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =