افزایش 5.5 میلیارد مترمکعبی تولید گاز در پالایشگاه ها

شانا_گروه گاز: با کاهش زمان تعمیرات اساسی در پالایشگاه ها، تولید گاز 5.5 میلیارد متر مکعب در 4 سال گذشته افزایش یافت.

به گزارش شانا مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: در 4 سال گذشته از محل کاهش زمان تعمیرات در پالایشگاه ها بیش از 5.5 میلیارد مترمکعب به تولید گاز کشور افزوده شد.

مهدی جمشیدی دانا با بیان اینکه در سال 92 نیز 1.5 میلیارد متر مکعب از محل کاهش زمان تعمیرات به تولید گاز کشور افزوده شد، یادآوری کرد: امسال نیز تعمیرات در پالایشگاه ها از 20 فروردین شروع شده و امیدواریم با به حداقل رسیدن زمان انجام تعمیرات در سالجاری نیز شاهد افزایش تولید در پالایشگاه ها باشیم.

وی افزود: هر چه زمان انجام تعمیرات کاهش و فاصله بین تعمیرات افزایش یابد، تولید افزایش یافته و با کاهش زمان تعمیرات، امکان برداشت از مخازن مشترک نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران درباره پایداری تولید در پالایشگاه های گاز کشور نیز گفت: با تحقق قابلیت دسترسی و قابلیت اطمینان، پایداری تولید در پالایشگاه های گاز کشور در سال 92 به اوج رسید.

جمشیدی دانا تصریح کرد: قابلیت دسترسی در پالایشگاه ها (هر زمان که نیاز به استارت باشد بدون اشکال دستگاه در سرویس قرار گیرد) به 94.6 درصد رسیده و قابلیت اطمینان در پالایشگاه های گاز نیز (یعنی کمترین میزان توقف ناخواسته ) در سال 92 به 99.8 درصد رسید.

کد خبر 217615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =