آغاز ثبت نام برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست از سوم خرداد

شانا_گروه پتروشیمی: مدیر نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با اشاره به آغاز به کار سایت الکترونیکی نمایشگاه ایران پلاست، از آماده شدن زیرساختها برای ثبت نام متقاضیان خبر داد.

به گزارش شانا، مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اظهار کرد: تاکنون شرکتهایی از کشورهای اروپایی، ترکیه، چین، هند، تایوان و تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

هادی زنوزی اصل با اشاره به بهره برداری از وب سایت نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از فروردین ماه سال جاری گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم برای ثبت نام اینترنتی فراهم شده است و متقاضیان می توانند به منظور حضور در نمایشگاه ایران پلاست با مراجعه به سایت، ثبت نام را مطابق برنامه زمانبندی  انجام دهند.

زنوزی اصل با اعلام این که بر اساس برنامه زمان بندی تعریف شده متقاضیان می توانند از سوم خرداد ماه با مراجعه به سایت، پیش ثبت نام را آغاز کنند، تصریح کرد: در یک بازه زمانی دو تا سه هفته بررسی وضعیت ارزی و ریالی متقاضیان انجام خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر این که تمامی متقاضیان می توانند در یک شرایط برابر اقدام به ثبت نام و انتخاب غرفه کنند، اظهار داشت: در نهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست بیشتر سالنهای نمایشگاه تحت پوشش ثبت نام الکترونیکی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این که مقرر شده است برخی از انجمنها و تشکلهای صنفی صنایع پایین دستی پتروشیمی مدیریت برخی از سالنهای نمایشگاه را بر عهده بگیرند، بیان کرد: با توجه به این که در زمان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست هیچ نمایشگاه دیگری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار نمی شود، از این رو آن دسته از متقاضیانی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند و نتوانند غرفه بگیرند، در صورت نیاز امکان اضافه کردن سالنهای جدید وجود دارد.

زنوزی اصل با یادآوری این که نهمین نمایشگاه ایران پلاست در چهار گروه کالایی مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تبیین کرد: براین اساس هشت سالن برای عرضه محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی (گروه کالاهای ساخته و نیمه ساخته)، چهار سالن به ماشین آلات و تجهیزات، سه سالن بزرگ به مواد اولیه و خدمات و یک سالن به متقاضیان خارجی اختصاص می یابد.

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با بیان این که تاکنون شرکتهایی از کشورهای اروپایی، ترکیه، چین، هند، تایوان و تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، افزود: با توجه به شرایط کشور پیش بینی می شود در نمایشگاه ایران پلاست سال جاری میزان مشارکت کشورهای خارجی با افزایش رو به رو شود.

وی همچنین از آغاز به کار ستاد خبری و اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست خبر داد و گفت: افزون بر این تمهیدات لازم برای تدوین کتاب نمایشگاه آغاز شده، ضمن آن که برای ویژه نامه نمایشگاه هم تصمیم گیریهایی انجام شده است.

زنوزی اصل در پایان با تاکید بر این که در ادامه کار سعی می کنیم با برگزاری نشستهای هم اندیشی، با مشارکت فعالان، انجمنها و تشکلهای صنفی فضا را برای برگزاری هرچه باشکوه تر نمایشگاه ایران پلاست مهیا کنیم، تصریح کرد: نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست سوم تا هفتم مهر ماه سالجاری (25 تا 29 سپتامبر 2014 میلادی) در تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می وانند به وب سایت الکترونیکی نمایشگاه به نشانی اینترنتی  www.iranplast.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 217757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =