20 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان سرخس هزینه شد

تاکنون 20 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان سرخس توسط شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد هزینه شده و برای تکمیل این پروژه حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش شانا،بر اساس اعلام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: ساخت این بیمارستان در ردیف بودجه های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تعریف شده است و موظف به تامین اعتبارهای آن هستیم.

ناصر اسلامی ادامه داد: اینکه وزارت نفت خود را مکلف می داند عمران و آبادانی مناطق محروم را در هرجا که طرحهای صنعتی و توسعه ای است، مورد توجه قرار دهد، ارزشمند است، اما نباید این تصور تداعی شود که کارکنان صنعت در اولویتهای بعدی دریافت خدمات قرار دارند و این مراکز نباید تبدیل به بخشهای درمانی غیرانتفاعی برای تامین هزینه ها شود.    

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات درمانی جامعتر به کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی محروم ادامه داد: ماندگاری کارکنان و خانواده های آنان در مناطق عملیاتی در گرو رضایتمندی آنهاست. 

اسلامی با اشاره به تولید سالانه بیش از هشت میلیارد دلار ثروت در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گفت: این میزان تولید ثروت، مرهون تلاشهای نیروی انسانی و توجه به این بخش حیاتی اجتناب ناپذیر است.

کد خبر 219070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =