بیست و یکمین کنگره جهانی نفت فردا آغاز به کار می کند

بیست و یکمین کنگره جهانی نفت از فردا (25 خرداد) در مرکز کنگره ها و نمایشگاه های بین المللی کروکاس مسکو آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار شانا، مسکو که از مدتها پیش خود را برای برگزاری بیست و یکمین کنگره جهانی نفت آماده کرده است، از فردا (15 ژوئن) به مدت پنج روز (تا 19 ژوئن)، میزبان مقامها و کارشناسان 100 کشور جهان و نمایندگان تمامی کشورهای تولیدکننده نفت، پیمانکاران و کمپانیهای عظیم بین المللی، بازرگانان کالا و سازندگان تجهیزات وابسته به صنایع نفت در پنج قاره جهان خواهد بود.  

بر اساس این گزارش، ایران نیز با 26 مقاله و پوستر در بیست و یکمین کنگره جهانی نفت حضور فعال و موثری خواهد داشت.

با توجه به این که کنگره جهانی نفت هر سه سال یک بار برگزار می شود، برای آن عنوان المپیک جهانی صنعت نفت و گاز را در نظر گرفته اند، زیرا نمایندگان بسیاری از کشورهای مصرف کننده و تولید کننده در این رویداد جهانی شرکت می کنند.

 این کنگره جنبه های مختلف صنعت از جمله، پیشرفتهای فناوری در بخشهای بالادستی و پایین دستی، صنعت گاز و انرژیهای تجدیدپذیر، مدیریت صنایع و امور اجتماعی، اقتصادی و تاثیرهای مخرب صنعت نفت و گاز بر محیط زیست را  بحث و بررسی می کند.

خبرگزاری ایتارتاس روسیه در این زمینه اعلام کرده است: دولت روسیه تا کنون برای برگزاری این رویداد نزدیک به 12 میلیون روبل هزینه کرده است.

شورای جهانی نفت برای گفتگو درباره مسائل بین المللی نفت و گاز هر سه سال یک بار کنگره جهانی نفت را برگزار می کند که سال 2014 نیز این قرعه به نام روسیه افتاد. این درحالیست که همزمان با برگزاری بیست و یکمین کنگره جهانی نفت مسکو، نمایشگاه جهانی نفت نیز در روسیه برگزار می شود که میزبان بیش از 500 شرکت دنیا خواهد بود.

این گردهمایی که بزرگترین المپیک نفت به شمار می رود، در مرکز کنگرهها و نمایشگاههای بین المللی کروکاس مسکو شامل، 18 سالن کنفرانس و کارگاهی و بیش از 60 هزار مترمربع غرفه نمایشگاهی برپا می شود. 

 

کد خبر 219167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =