شیرهای اطمینان پالایشگاه پارسیان داخلی سازی شد

داخلی سازی 14 مدل شیر اطمینان از سایز 1 الی 4 اینچ و با فشارکاری 110 بار، در شرکت پالایش گاز پارسیان انجام شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با توجه به داخلی سازی این شیرآلات، 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شرکت صرفه جویی شده است.

فرشید ابدالی دهدزی افزود: با توجه به کاهش واردات این تجهیزات از کشورهای اروپایی و بمنظور اطمینان دهی از ساخت آنها با فشار کاری بالا، پروژه داخلی سازی این تجهیزات در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه شیرها، مصرف زیادی در پالایشگاهها و مراکز صنعتی دارند.

وی یادآور شد: این شرکت از زمان ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی برنامه های گوناگونی برای تحقق این سیاست ها تعریف کرده است.

مدیرعامل پالایشگاه پارسیان با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی بمنظور شناسایی کالاهای استراتژیک، قطعات یدکی و مواد شیمیایی، گفت: همسو با این سیاستها اقلام و تجهیزات پرمصرف شرکت تهیه و با اولویت بندی، در فرآیند تامین قرار می گیرد.

به گزارش شانا، پالایش مستمر گاز با استفاده از تجهیزات داخلی از جمله برنامه های پالایشگاه پارسیان برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده که برای تحقق آن کارگروه تخصصی بمنظور تامین کالاهای پرمصرف در این پالایشگاه تشکیل شده است.

بر پایه این گزارش، حمایت مستمر از نظام خودکفایی برای ساخت قطعات بمنظور افزایش قدرت رقابتی شرکت های سازنده داخلی و کاهش آسیب پذیری ناشی از تحریم ها، از دیگر برنامه های این شرکت است.

کد خبر 219296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =