مدیر تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب شد

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره در حکمی حمید صدیقی را به عنوان مدیر تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این حکم خطاب به حمید صدیقی آمده است: «نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت منصوب می‌شوید. امید است با توکل به الطاف خداوند متعال، تلاش جنابعالی و همکاری سایر همکاران متعهد و خدوم آن مدیریت در جهت رفع مشکلات مرتبط با تامین کالای ضروری موفق باشید.

تلاش در جهت حداکثر استفاده از توان تولیدات داخلی، بهینه‌سازی فرایند مناقصات، تامین کالا با تکیه بر سه عامل کیفیت، زمان و هزینه و همچنین اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی تامین نیازمندی‌های مناطق عملیاتی و ستاد از اهم وظایف جنابعالی است".

سعید حافظی همچنین از تلاشهای محسن نجف‌زاده، مدیر پیشین تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران تقدیر و تشکر کرد.

برپایه این گزارش، رییس دوایر مختلف خریدهای خارجی در شرکت کالای نفت تهران به مدت 10 سال، رییس گروه خریدهای خارجی در شرکت کالای نفت لندن (به مدت دو سال)، رییس کمیسیون معاملات فرعی در شرکت کالای نفت تهران،  رییس خریدهای خارجی و داخلی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران (به مدت 5 سال)، مشاور مدیرعامل و مدیر پشتیبانی در شرکت نفت و گاز پارس و معاون مالی، اداری و پشتیبانی سازمان حراست وزارت نفت از جمله سوابق خدمتی حمید صدیقی است.

کد خبر 219737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =