سرمایه گذاری هلدینگ غدیر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

استاندار ایلام از سرمایه گذاری میلیاردی شرکت هلدینگ غدیر در بخشهای مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستانهای مهران و دهلران خبر داد.

به گزارش شانا، محمدرضا مروارید استاندار ایلام پس از دیدار با مدیرعامل شرکت هلدینگ غدیر گفت: در دیدار با غلامرضا سلیمانی امیری، مدیر عامل شرکت هلدینگ غدیر، توافقات بسیار مناسبی در زمینه سرمایه گذاری حوزه‌های مختلف خصوصا در بحث، نفت و گاز مناطق نفتی مهران و دهلران صورت گرفت.

وی افزود: شرکت غدیر آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه‌های صنعتی خصوصا در بحث پتروشیمی در ایلام اعلام کرد.

مروارید تصریح کرد: طبق توافقات صورت گرفته کارشناسان این شرکت هفته آینده برای بازدید از مناطق مهران و دهلران و ارزیابی منطقه جهت ارائه طرح به ایلام سفر خواهند کرد.

استاندار ایلام عنوان کرد: شرکت هلدینگ غدیر در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سیمان، صنایع و معادن، مالی و بازرگانی، برق و انرژی و حمل و نقل در کشور فعال است و سرمایه گذاری‌های متعددی در کشور انجام داده است.

وی عنوان کرد: حضور این گونه شرکت‌ها در استان می‌تواند در جهت جذب سرمایه گذاری در استان و ایجاد صنایع مولد و اشتغال زا بسیار موثر باشد و ما تمام تلاش خود را برای ورود این گونه شرکت‌های سرمایه گذاری به  استان انجام خواهیم داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار ایلام افزود: استان ایلام از نظر منابع نفت و گاز در کشور جایگاه بسیار ممتازی دارد و از ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی نیز برخوردار است، که در صورت توافق نهایی می‌توانیم از سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ برای اجرای طرح‌های مختلف در استان استفاده کنیم.

لازم به ذکر است، شرکت هلدینگ غدیر یکی از بزرگترین شرکت‌های مجری و سرمایه گذار در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سیمان، صنایع و معادن،  مالی و بازرگانی، برق و انرژی و حمل و نقل است که به عنوان مثال بیش از 40 درصد سهام پتروشیمی کشور را در اختیار دارد.

کد خبر 219754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =