وزارت نفت از ورزش پایه حمایت می کند

حمایت از ورزش پایه در تمام رشته ها از اولویتهای اداره کل ورزش وزارت نفت است.

به گزارش شانا، مدیر کل ورزش وزارت نفت در حاشیه بازدید از در تمرین تیمهای پایه باشگاه نفت تهران و محل برگزاری تست فنی فوتبال، بر اهمیت ورزش در سنین پایه تاکید و تصریح کرد: «حمایت از ورزش پایه، از اولویتهای اصلی ما در ورزش صنعت نفت است، چرا که پس از استعدادیابی و پرورش این افراد، در آینده شاهد فعالیت چهره هایی حرفه ای در تیمهای رسمی خواهیم بود، ضمن این که می توانیم فرزندان مان را از سنین پایین با ورزش انس دهیم. به عقیده من هزینه در ورزش پایه، نوعی سرمایه گذاری است و باید در اولویت قرار بگیرد.»

غلامرضا شاه کرمی همچنین درباره ضرورت انجام عادلانه تستهای ورزشی در باشگاه نفت تهران اظهار کرد: حضور افرادی که در تست باشگاه شرکت می کنند، نقطه عطفی در زندگی حرفه ای شان محسوب می شود و در چنین موقعیت هایی است که فردی می تواند به طور رسمی فعالیتش در مستطیل سبز را آغاز کند، لذا عادلانه برگزار کردن این تستها از ضرورتهاست و باید فارغ از هرگونه مدارا و حاشیه ای، چهره های مستعد را انتخاب کرد.

غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش وزارت نفت؛ منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران و عباس بزمی، مسئول امور فرهنگی باشگاه، عصر چهارشنبه (11 تیرماه) در باشگاه تهرانسر حاضر شدند و ضمن بازدید از تمرین فوتبالیستها و برگزاری تست، با مربیان و مسئولان تیمهای نفت در رده های سنی مختلف گفتگو کردند.

نفت تهران 1 - 1 تیم ملی امید

به گزارش شانا، نخستین دیدار تدارکاتی تیم نفت تهران در فصل 94 - 93 در برابر تیم ملی امید کشورمان با نتیجه تساوی خاتمه یافت، در این این دیدار که از ساعت 18:30 روز پنجشنبه (12 تیرماه) در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار شد، به جز غلامرضا رضایی، امین حاج محمدی و علیرضا بیرانوند، تمامی بازیکنان تیم نفت تهران به میدان رفتند.

از نکات برجستۀ این دیدار تقابل سه بازیکن ملی پوش نفت با هم تیمی هایشان بود بدین ترتیب که علی محسن زاده در درون دروازه و ارسلان مطهری و آرش رضاوند در خط حمله تیم ملی امید کشورمان بازی می کردند.

اگرچه این دیدار در ایام بدنسازی بازیکنان نفت تهران برگزار شد، با این حال شاگردان علیرضا منصوریان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در دقیقه 15 نیز توسط علی قربانی، مهاجم جوان و خوش آتیه خود به گل برتری دست یافتند.

این برتری تا دقیقه 90 ادامه داشت تا اینکه شاگردان نلو وینگادا از روی یک ضربه ایستگاهی موفق شدند کار را به تساوی بکشند.

 

کد خبر 220613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =