اجرای نظام جایزه ملی مدیریت انرژی در کشور کلید خورد

تفاهمنامه طراحی و اجرای نظام جایزه ملی مدیریت انرژی با هدف استفاده حداکثری از پتانسیلهای ملی امضا شد و مراحل اجرای آن در کشور کلید خورد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهمنامه "طراحی و اجرای نظام جایزه ملی مدیریت انرژی" با هدف افزایش مشارکت و ایجاد هماهنگی بین نهادها و سازمان‌های مختلف مرتبط با مقوله مدیریت انرژی و استفاده حداکثری از پتانسیل‌های ملی در این زمینه تنظیم شده است.    

این تفاهمنامه در چارچوب اجرای سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف اجرای قانون "اصلاح الگوی مصرف انرژی" و سیاست‌های کلی انرژی مندرج در قانون برنامه پنجم توسعه، امضا و مراحل اجرایی آن آغاز شد.  

بر اساس اعلام شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، این تفاهم‌نامه به امضای نصرت‌اله سیفی، مدیرعامل این شرکت به نمایندگی از وزارت نفت، یداله سبوحی، دبیر ستاد بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی کرمانشاه، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و سیدحسین سجادی، مدیرعامل سازمان بهره‌وری انرژی ایران به نمایندگی از وزارت نیرو رسیده است. 

 امضاکنندگان تفاهم‌نامه، با تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان "کمیته راهبری" و سایر ارکان مورد نیاز، راهبری کلان طرح را بر عهده می گیرند و با توجه به سوابق «سازمان مدیریت صنعتی» در طراحی و اجرای مدل‌های رتبه‌بندی و اعطای جوایز در سطح ملی، این سازمان تحت نظارت کمیته راهبری به عنوان مسئول طراحی و اجرای فرآیند جایزه ملی مدیریت انرژی به عنوان مرجع رسمی تعیین شد. 
 

 

کد خبر 220692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =