حضور دو هزار نفر از فرزندان کارکنان صنعت نفت جنوب در طرح میثاق

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (جنوب) از حضور دو هزار نفر از فرزندان کارکنان صنعت نفت جنوب در طرح میثاق ( نشاط و تعالی ) در تابستان امسال خبر داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب سید شهریار موسوی اظهار کرد: فرزندان نوجوان و جوان کارکنان صنعت نفت در 16 پایگاه تابستانی تحت پوشش این حوزه، مفاهیمی همچون علوم قرآنی و معارف اسلامی، اخلاق، پاسخ به شبهات دینی، مسائل علمی، همچنین ربات سازی، وبلاگ نویسی، خیاطی، گلدوزی، آموزش کامپیوتر و رشته های ورزشی از جمله شنا، تیراندازی، بدمینتون، کارتینگ ، پینت بال و فوتسال را فرا می گیرند.

 

وی افزود: بازدید از شرکتهای نفتی کارون و مارون در راستای آشنایی فرزندان کارکنان با نحوه کار و فعالیت پدرانشان  از دیگر برنامه های این طرح محسوب می شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (جنوب) با بیان این که این طرح اواخر شهریورماه به پایان می رسد، گفت: در طرح نشاط و تعالی فرزندان کارکنان صنعت نفت جنوب امسال 50 مربی مشارکت دارند.

 

موسوی پرکردن اوقات فراغت و مقابله با تهاجم فرهنگی را از مهمترین اهداف اجرای طرح نشاط و تعالی عنوان کرد و یاد آور شد: در پایان این دوره آموزشی شرکت کنندگان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

 

 

 

کد خبر 220717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =