نخستین تفاهم نامه آموزشی شرکت حفاری شمال امضا می شود

نخستین تفاهم نامه آموشی میان آموزشگاه بین المللی حفاری شمال و موسسه پترو اچ (Petro Edge) امضا می شود.

به گزارش شانا، با امضا نخستین تفاهم نامه آموزشی میان شرکت حفاری شمال و موسسه پترو اچ سنگاپور، امکان دسترسی به استادان مجرب بین المللی برای کارکنان عملیاتی شرکت حفاری شمال فراهم می شود.

بر اساس این تفاهم نامه شرکت Petro Edge سنگاپور شرایط حضور بهترین کارشناسان و مدرسان دنیا را در ایران و برای شرکت حفاری شمال ممکن می کند، این در حالی است که پس از پایان دوره های تخصصی حفاری، شرکت کنندگانی که توانستند این دوره ها را با موفقیت سپری کنند، گواهینامه بین المللی و معتبر دریافت خواهند کرد.

به گزارش شانا، بر اساس اعلام شرکت حفاری شمال، آموزشگاه بین المللی حفاری شمال در تلاش است که با توافق موسسه Petro Edge سنگاپور شرایطی را مهیا کند تا افراد منتخب به عنوان مدرس در ایران شناخته شوند و این موسسه، گواهینامه بین المللی را با امضای این افراد صادر کند.

بر طبق این گزارش، تربیت نیروهای متخصص عملیاتی برای اشتغال در بخش حفاری صنعت نفت در داخل و خارج کشور از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی معتبر در سطح بین‌المللی و ارائه آموزش های لازم به داوطلبان مورد تأیید از داخل و خارج کشور و همچنین کسب عنوان برترین مرکز آموزش عملیاتی و نشر دانش تئوری مهارت های حفاری صنعت نفت در ایران و منطقه قفقاز و جنوب غرب آسیا و مرجعی معتبر در سطح بین‌المللی از دیگر ماموریت های آموزشگاه بین المللی حفاری شمال به شمار می رود.

 

کد خبر 220769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =