ابلاغیه وزارت صنعت از امروز در بورس کالا اجرا می شود

در اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، عرضه بیش از 50 هزار تن مواد پلیمری در تالار پتروشیمی گزارش شده است که براین اساس، امروزـ 17 تیر ماه نخستین روز رسمی اجرای ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ،‌در معاملات روز گذشته بورس کالای ایران با وجود رشد قیمت پایه محصولات پتروشیمی، حجم عرضه ها تغییر محسوسی نداشت که در این زمینه کارگزاران از رشد عرضه ها در روز سه شنبه خبر دادند. اطلاعیه عرضه بورس کالا برای امروز نیز گفته های کارگزاران را تایید می کند به طوری که در معاملات امروز بیش از 50 هزار تن مواد پلیمری روی تابلو عرضه خواهد رفت.

یکی از کارگزاران بورس کالا گفت: نباید براساس معاملات دیروز در خصوص مجتمعهای پتروشیمی قضاوت کرد زیرا حجم عرضه محصولات پتروشیمی در روزهای سه شنبه بیشتر از سایر روزهاست و باید در انتظار معاملات امروز ماند.

احمد بیات افزود: حجم عرضه ها براساس اطلاعیه عرضه قابل توجه است و می توان گفت که ابلاغیه وزارت صنعت از امروز در تالار بورس کالا اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: قیمتهای پایه محصولات در معاملات دیروز بین 2تا 10 درصد گران شد که درصورت عرضه همه جانبه پتروشیمی ها دیگر شاهد رقابت و رشد قیمتها تا سقف 10 درصد نخواهیم بود.

 
کد خبر 220900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =