تصویب دو رشته تحصیلی جدید در مرکز علمی کاربردی حفاری ایران

رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری ایران از تصویب دو رشته تحصیلی جدید در این مرکز خبر داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب محمد ابوالحسنی اظهار کرد: سیمان ، اسید و سیال حفاری دو رشته تحصیلی جدید در مرکز علمی کاربردی حفاری ایرن است. 

وی افزود: با اضافه شدن این دو رشته از مهرماه امسال، تعداد رشته های مرکز علمی کاربردی حفاری ایران به پنج  رشته تحصیلی افزایش خواهد یافت. 

ابوالحسنی گفت: افراد علاقمند به صنعت حفاری می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از شرایط پذیرش دانشجو در این مرکز مطلع شوند.             

رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری ایران افزود: دانشجویان این مرکز در سه رشته تحصیلی عملیات حفاری، تعمیر و نگهداری برق و مکانیک، دروس تئوری و عملی را توسط اساتید مجرب فرا گرفتند. 

ابوالحسنی گفت: دانشجویان در این ترم با هماهنگی واحد آموزش و مدرسان خود، هشت دوره عملی را روی دستگاه های حفاری گذراندند و از نزدیک با صنعت حفاری و تکمیل چاه های نفت و گاز و استانداردهای کار آشنا شدند. 

رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری ایران با تاکید بر لزوم استفاده از افراد متخصص و توانمند در این صنعت، افزود: باید با تلفیق علم و تجربه شرایط مناسبی برای دانشجویان فراهم آوریم تا بتوانیم نیروهای کاردان و متخصصی تحویل صنعت حفاری کشور دهیم. 

مرکز علمی کاربردی صنعت حفاری ایران زیر مجموعه دانشگاه علمی کاربردی است که با همکاری شرکت ملی حفاری ایران در سال 1392 در اهواز تاسیس شد و هم اکنون در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد. 

کد خبر 221050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =