افزایش 40 درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی در سه ماهه نخست سال

مدیرکل دفتر توسعه صادرات خدمات با اشاره به تلاشهای‌ سازمان توسعه تجارت ایران، از افزایش 40 درصدی صادرات خدمات فنی و مهندسی نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش شانا  مدیرکل دفتر توسعه صادرات خدمات سازمان توسعه تجارت ایران اظهار کرد: در سه ماه نخست سال  490 میلیون دلار عقد قرارداد صادرات در حوزه خدمات فنی و مهندسی محقق شده است.

بر پایه اعلام سازمان توسعه تجارت ایران سهراب سلیمی اظهار کرد: طبق هدفگذاریهای انجام شده باید در بخش خدمات فنی و مهندسی 7/6 میلیارد دلار، در بخش گردشگری و توریسم 5/4 میلیارد دلار، در بخش‌ صادرات حمل و نقل و ترانزیت 9/8 میلیارد دلار، در بخش خدمات نیروی کار یک میلیارد دلار، در بخش فناوری اطلاعات 24 میلیارد دلار و در بخش خدمات مالی، بیمه و فرهنگی که نوپا محسوب می‌شود، 8 میلیارد دلار صادرات داشته باشیم و لازم است که سازمانها و ارگانهای مسئول در حیطه بخشهای مذکور با برنامه‌ریزی صحیح به سمت اهداف یادشده حرکت کنند.

دفتر توسعه صادرات خدمات، یکی از زیر مجموعه های معاونت کمکهای تجاری سازمان توسعه تجارت است که در جهت توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی،  گردشگری و توریسم، خدمات نیروی کار متخصص و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند.



کد خبر 221321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =