بیمارستان توحید جم، در گروه بیمارستانهای تراز اول طرح تحول نظام سلامت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان توحید جم را به طور رسمی از جمله «بیمارستانهای گروه الف» در طرح تحول نظام سلامت معرفی کرد.

به گزارش شانا، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اعلام این خبر افزود: همزمان با شروع طرح تحول نظام سلامت، بهداشت و درمان بوشهر مکاتبات مربوط به قرار گرفتن این بیمارستان در طرح تحول نظام سلامت را با وزارت بهداشت آغاز کرد که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، این مهم محقق شد.

مهرداد حسین زاده گفت:  پس از ابلاغ رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاون درمان این دانشگاه و همچنین مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر و مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر برگزار و تعهدهای دانشگاه علوم پزشکی و سازمانهای بیمه گر در این زمینه مشخص شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمارستان توحید جم تنها بیمارستان شهرستان جم است و از سالهای گذشته خدمات درمانی را بر اساس تعرفه های دولتی به مراجعان بومی منطقه ارائه می کرد اما هم اکنون و با قرار گرفتن این بیمارستان در طرح تحول نظام سلامت، از مزایای این طرح برخوردار می شود.

به گفته حسین زاده،  مهم ترین این مزایا، تعهد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تامین پزشکان متخصص مورد نیاز، پرداخت بخشی از حقوق و دستمزد آنان و همچنین تعهد سازمان های بیمه گر برای پرداخت هزینه بیماران بومی با تعرفه 3.6 برابر است.

 

کد خبر 221599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =