کود شیمیایی در دولت یازدهم گران نشده است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر کود شیمیایی در جایی بیشتر از 35 هزار تومان به فروش می‌رسد اعلام کنید، با اینکه همه قیمتها افزایش یافته، اما در این دولت تا امروز، کود شیمیایی گران نشده است.

به گزارش خبرنگار شانا، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 31 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال سید ناصر موسوی لارگانی درباره مشکلات کنونی حوزه کشاورزی تصریح کرد: در مسئله کود کشاورزی موضوعات مختلفی دخیل است، اما خوشبختانه قیمت این محصول از زمان آغاز به کار دولت یازدهم تغییر نکرده و قیمت کنونی، قیمت مصوب دولت قبل است.

وی گفت: هم‌اکنون وزارت جهاد کشاورزی حدود 5 هزار میلیارد تومان از ردیف بودجه خود برای یارانه بخش کود کشاورزی اختصاص داده است.

این عضو کابینه دولت یازدهم افزود: هم‌اکنون کود شیمیایی اوره با قیمت حدود 30 هزار و 600 تومان تامین شده و با قیمت حدود 35 هزار تومان به کشاورزان فروخته می‌شود.

حجتی گفت: اگر کود شیمیایی در جایی بیشتر از 35 هزار تومان به فروش می‌رسد اعلام کنید، با اینکه همه قیمتها افزایش یافته، در این دولت تا امروز کود شیمیایی گران نشده است.

به گزارش شانا، بعد از توضیحات وزیر جهاد کشاورزی، موسوی لارگانی و ایرانپور به عنوان نمایندگان سوال کننده اعلام کردند که توضیحات حجتی قانع کننده نبوده است که توضیحات وزیر به رای نمایندگان گذاشته شد و  آنها با 130 رای از توضیحات وزیر قانع شدند.

کد خبر 221650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =