900 شرکت سازنده در سامانه الکترونیکی کالا ثبت نام کردند

900 شرکت سازنده و تامین کننده کالا و خدمات صنعت نفت تا کنون در سامانه الکترونیکی کالا (وندورلیست واحد) ثبت نام کردند.

معاون امور مهندسی وزیر نفت پس از نخستین جلسه معاونتهای شرکتهای تابعه وزارت نفت که با هدف بررسی موانع سامانه الکترونیکی کالا برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: موانع سامانه الکترونیکی کالا همچون ایران کد و نفت کد، در این جلسه بررسی شد.

سید عماد حسینی با بیان اینکه مهلت قانونی فراخوان مناقصه گران برای تکمیل پرسشنامه ارزیابی صلاحیت (خود اظهاری) در این جلسه تمدید شد، گفت: مقرر شد مناقصه گران تا پایان شهریور مدارک خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی سامانه الکترونیکی کالا بیش از 90 درصد است، درباره زمان تکمیل این سامانه گفت: نیمه دوم امسال سامانه الکترونیکی کالا تکمیل می شود.

حسینی با بیان اینکه سامانه الکترونیکی کالا، مانند یک دستگاه مرکزی عمل می کند که ماژولهای مختلف آن از مرحله تقاضا تا حمل و ترخیص کالا، تقاضاها را به صورت کاملا مکانیزه پردازش می کند، گفت: 900 شرکت تا کنون در این سامانه ثبت نام کردند و انتظار می رود تا پایان شهریور تعداد آنها بیشتر شود.

وی افزود: اگر شرکتی در این سامانه ثبت نام نکند، نمی تواند در مناقصه های که در صنعت نفت برگزار می شود نیز شرکت کند.

به گزارش شانا، نخستین جلسه معاونتهای شرکتهای تابعه وزارت نفت برای بررسی موانع سامانه الکترونیکی کالا (وندورلست واحد) امروز (31 تیر) در دفتر معاونت امور مهندسی برگزار شد.

 

 

کد خبر 221653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =