پیگیری قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان در ریاست جمهوری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: این معاونت تمام تلاش خود را برای اجرای کامل قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار شانا، سورنا ستاری بعدازظهر دیروز (سه شنبه،31 تیر) در حاشیه نشست هم اندیشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت تهیه کالای نفت تهران با سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت، با بیان این مطلب افزود: قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان، تسهیلات خوبی برای این شرکتها درنظر گرفته است و ما نیز همه تلاش خود را برای اجرایی شدن کامل مفاد این قانون به کار گرفته ایم. 

وی گفت: بر اساس این قانون، شرکتهای دانش بنیان می توانند از تسهیلاتی مانند، معافیتهای مالیاتی و گمرکی، منابع صندوق نوآوری و شکوفایی و تسهیلات بی شمار دیگری استفاده کنند که این تسهیلات، مزیتهای زیادی را برای این شرکتها به همراه دارد. 

ستاری تصریح کرد: 10 گروه کالای پیشنهادی وزیر نفت برای ساخت داخل، از نیازمندیهای جدی وزارت نفت است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی کند. 

وی یادآور شد: حمایت از شرکتهای دانش بنیان برای تجاری سازی محصول باید تا جایی پیش رود که دیگر شاهد واردات هیچ کالای نمونه داخلی نباشیم. 

بر پایه این گزارش، نشست هم اندیشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران با سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت، بعدازظهر امروز (31 تیرماه) با حضور نمایندگانی از انجمنها و شرکتهای سازنده تجهیزات صنعت نفت در محل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران برگزار شد.
 

 

کد خبر 221666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =