بذرپاش از پاسخهای وزیر نفت در خصوص کیفیت بنزین قانع شد

معاون مجلس و امور حقوقی وزارت نفت با بیان اینکه نفت و مجلس در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی قرار دارند گفت: مهرداد بذرپاش از پاسخهای وزیر نفت به سوالاتش درباره کیفیت بنزین، وضع تولید و صادرات نفت و برنامه های وزارت نفت در بخش پتروشیمی قانع شد.

شجاع الدین بازرگانی معاون مجلس و امور حقوقی وزارت نفت عصر امروز ( سه شنبه ،31 تیرماه) در گفتگو با خبرنگار شانا، اعلام کرد: نمایندگان محترم مردم، آقایان مهرداد بذرباش و نادر قاضی پور از توضیحات وزیر نفت در کمیسیون قانع شدند.

معاون وزیر نفت افزود: امروز(سه شنبه) سوال این دو نماینده در کمیسیونهای انرژی و کشاورزی از وزیر نفت طرح شده بود که وزیر نفت به طور جداگانه به آنها پاسخ مفصلی ارائه کرد.

وی درباره محور سوال مهرداد بذرباش نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: این سوال درباره کیفیت بنزین تولیدی و  وارداتی از وزیر نفت مطرح شد که در نهایت آقای بذرپاش از توضیحات وزیر نفت قانع شد.

بازرگانی مباحث مربوط به سیاستهای حمایتی از پتروشیمی، وضع تولید و صادرات نفت را از دیگر محورهای نماینده سوال کننده بیان کرد.

معاون وزیر نفت در خصوص محور سوال نادر قاضی پور نیز توضیح داد: این سوال در خصوص تامین سوخت یکی از بخشهای تولیدی بود که این نماینده نیز پس از استماع سخنان وزیر نفت، قانع شد.

معاون مجلس و امور حقوقی وزارت نفت ضمن قدردانی از وکلای مردم در مجلس به خصوص آقایان بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خوشبختانه تعامل و تفاهم وزارت نفت با قوه مقننه در سطح بالایی است و دو طرف در تلاش هستند تا با ارتقای روز افزون این تعامل، بستر و مسیر تفاهم را  بیش از گذشته برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زمینه سیاست اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت فراهم و آسان تر کنند.

کد خبر 221667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =