مشکل کارت سوخت کشاورزان حل می‌شود

وزیر نفت صدور کارت سوخت برای کشاورزان را پذیرفت، مشروط به اینکه کشاورزان در مرحله اول فقط از جایگاههای تعیین شده سوخت دریافت کنند.

 به گزارش شانا، یکی از درخواستهای نمایندگان مجلس از وزیر نفت اختصاص کارت سهمیه سوخت به کشاورزان برای کمک به آنها بود که وزیر نفت در جلسه‌ای که دیروز (سه شنبه،31 تیرماه) در کمیسیون کشاورزی برای پاسخ به سوال نمایندگان داشت، با صدور کارت سوخت به کشاورزان موافقت کرد مشروط به اینکه کشاورزان در مرحله اول فقط از جایگاههای تعیین شده سوخت دریافت کنند که نمایندگان نیز این پیشنهاد را پذیرفتند.

براین اساس، مقرر شد وزارت نفت، کارگروهی برای صدور کارت سوخت کشاورزان تشکیل دهد، کارگروهی هم متشکل از چهار نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی، شامل محمد مهدی برومندی، پاپی زاده، نیازآذر و میرمراد زهی از نمایندگان مجلس تشکیل می‌شود که در کنار وزارت نفت، برای تهیه کارت سوخت و برق‌دار کردن چاههای کشاورزی که از مصوبات بودجه سال 1393 است اقدام  می‌کنند.

گفته می‌شود: دیروز وزیر نفت به کمیسون کشاورزی مجلس رفت تا به سوال نادر قاضی پور درباره علت توزیع نامناسب سوخت بین تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی پاسخ دهد که در نهایت با توضیحات وزیر نفت، نماینده سوال کننده قانع شد.

کد خبر 221687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =