مهلت سازندگان داخلی صنعت نفت برای ارائه نتایج امکان سنجی اعلام شد

سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت، تنها یک هفته دیگر فرصت دارند نتایج حاصل از مطالعات امکانسنجی ساخت 10 گروه کالای تعیین شده از سوی وزارت نفت را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران روز سه شنبه (31 تیرماه) در نشست هم اندیشی با سازندگان تجهیزات صنعت نفت اعلام کرد: طبق دستور بیژن زنگنه، وزیر نفت، سازندگانی که قابلیت ساخت هر یک از گروههای کالایی مورد نیاز صنعت نفت را در خود می بینند، تنها تا پایان ماه مبارک رمضان، برای ارائه نتایج مطالعات امکانسنجی ساخت کالاهای مدنظر فرصت دارند. 

عزت اله اکبری با بیان این مطلب افزود: با مشخص شدن توانمندیهای سازندگان داخلی در ساخت این 10 گروه کالایی، کار ساخت کالاها کلید می خورد و مشکلی در تامین منابع مالی این طرح وجود ندارد. 

وی همچنین با اشاره به همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این اقدام وزارت نفت، گفت: امید است با همکاری همه جانبه وزارت نفت، سازندگان توانمند داخلی و معاونت ریاست جمهوری، داخلی سازی کالاهای راهبردی مورد نیاز صنعت نفت محقق شود. 

اکبری خطاب به سازندگان داخلی ادامه داد: شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران، نماینده شما در وزارت نفت است و این شرکت از هر فرصتی برای ارتقا و بهره مندی از توانمندیهای سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت استفاده می کند. 

وی با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن واردات برخی کالاهای مورد نیاز صنعت نفت گفت: باید از اهرم خرید در انتقال دانش و فناوری به شکل مطلوبی بهره مند شویم.

کد خبر 221705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =