نیروگاه 500 مگاواتی و پتروشیمی سبزوار راه‌اندازی شود

نماینده مردم سبزوار در نطق میان دستور در صحن مجلس، خواستار شتاب در راه‌اندازی نیروگاه 500 مگاواتی و پتروشیمی سبزوار برای اشتغال جوانان شد.

به گزارش خبرنگار شانا، رمضانعلی سبحانی‌فر،نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین،خوشاب، داورزن و ششتمد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ا مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ابراز امیدواری کرد: دستگاههای اجرایی مانند وزارت صنعت و معدن، نیرو و نفت اهتمام کنند تا صنایع مادر در این منطقه ایجاد شود.

سبحانی‌فر تاکید کرد: هم اکنون سرعت بخشیدن به راه‌اندازی مجتمع فولاد، نیروگاه 500 مگاواتی و پتروشیمی سبزوار می‌تواند جوانان بیکار و فارغ التحصیل را به اشتغال وارد دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد: از وزارت نفت می‌خواهم طرحهای گازرسانی به روستاهای شهرستان سبزوار بخش شهرستان جغتای و جوین و خوشاب و داورزن را در برنامه گازرسانی قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین از دولت به ویژه رئیس جمهوری برای هدایت و راهبری اداره کشور در این وضعیت دشوار قدردانی کرد و گفت: آرزو می‌کنم همان طور که در مهار سرعت تورم موفق بوده، با اعمال بسته‌های اقتصادی، یخ رکود را شکسته و موجب رونق اقتصاد و اشتغال و افزایش ثروت عمومی جامعه شود.

کد خبر 221736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =