مدیریت کارآمد خدمات درمانی به نیروی انسانی صنعت نفت ضرورت دارد

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه این سازمان عنوان کرد و گفت: مدیریت کارآمد خدمات درمانی به نیروی انسانی صنعت نفت ضرورت دارد.

به گزارش شانا، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در جلسه شورای مدیران این سازمان با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از نظر نیروی انسانی در شرایط مطلوبی است و عقل و منطق حکم می کند تا با ایجاد انگیزه لازم در میان همکاران، از حداکثر توان ایشان در بخشهای مختلف استفاده شود.

حبیب اله سمیع برتوجه و اهتمام خود به بهبود شرایط کنونی این بخش و ارتقاء کمی و کیفی نیروی انسانی سازمان تاکید کرد و با اشاره به این که در بعضی از بخشها سازمان با کمبود نیروی انسانی روبروست، گفت: برای رفع این کاستی باید مطالعه علمی انجام شود تا با مشخص شدن استانداردهای هر حوزه و نیز چشم انداز پنج ساله سازمان، زمینه برای مدیریت نیروی انسانی کارآمد فراهم و با ارائه آن به هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، این دغدغه نیز مرتفع شود.      

وی همچنین با اشاره به این که سازمان بهداشت و درمان بیشترین افراد تحصیلکرده در سطح صنعت نفت را در خود جای داده است، ادامه داد: باید با مدیران ارشد صنعت نفت رایزنیهای لازم صورت گیرد تا با اصلاح ساختار، علاوه بر ارتقا رضایت همکاران، شاهد ارائه خدمات کیفی تر و در نهایت رضایتمندی همکاران صنعت و خانواده های آنان باشیم.

وی به وضعیت فیزیکی مراکز سازمان در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و توسعه آن را برمبنای نیازهای سازمان خواستار شد.

سمیع همچنین بر ارائه خدمات کیفی و مستمر در مناطق عملیاتی تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر نیازمند صرف هزینه بالایی هستیم که کمک و همیاری شرکتهای مستقر در مناطق عملیاتی را می طلبد تا بتوان اطمینان خاطر خوبی را در چرخه تولید برای همکاران صنعت نفت فراهم کرد.  

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت یادآور شد: وظیفه تک تک ما این است که جایگاه سازمان را در سطح صنعت نفت ارتقا دهیم و برای رسیدن به این هدف باید همگی تلاش کرده و با رفع موانع و مشکلات و نیز تبیین شرایط سازمان برای مدیران ارشد صنعت نفت زمینه را برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات سازمان فراهم آوریم.

کد خبر 221742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =