فعالیتهای بین المللی سوکار آذربایجان افزایش می یابد

معامله گران روز چهارشنبه (اول مرداد ماه) از استخدام چند معامله گر برجسته در شرکت ملی نفت آذربایجان (سوکار) برای گسترش فعالیتهای جهانی این شرکت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، معامله گران اعلام کردند که شرکت سوکار به منظور گسترش فعالیتهای خود در جهان و راه اندازی دفتر در لندن، چند معامله گر معروف را از شرکتهای سوئیسی ترافیگورا و آرکادیا استخدام کرده است.

به گفته این معامله گران، جولیو آنتونوچی و داریو استرانو، معمله گران نفت سابق شرکت آرکادیا برای همکاری در دفتر تجاری در حال بازگشایی سوکار در لندن استخدام شدند.

همچنین پینو پتریکون، معامله گر ارشد نفت شرکت ترافیگورا، در ماههای اخیر به دفتر تجاری اصلی سوکار در ژنو پیوسته است، این در حالی است که آناند کومار، معامله گر بنزین این شرکت به دفتر سوکار در سنگاپور منتقل شده است.

معامله های سوکار از دیرباز تاکنون بر نفت سبک تولیدی آذربایجان از طرح مشترک این کشور با شرکت انگلیسی بی پی در دریای خزر متمرکز بوده است. 

سوکار در سالهای اخیر به سرعت گسترده و به یک بازیگر فعال در معامله های فرآورده های نفتی در اروپا و آسیا بدل شده است. این شرکت همچنین در معمله نفت خام بصره در عراق نیز نقش آفرینی می کند.

بر اساس این گزارش، سوکار سرمایه گذاری هنگفتی در طرحهای انرژی و زیرساختی ترکیه انجام داده است که از آن جمله می توان به پالایشگاه استار با تولید سالانه 10 میلیون تن در آلیاگا در ساحل دریای اژه اشاره کرد.

این شرکت با هدف پیوستن به اتحادیه معمله گران برتر جهان، در نظر دارد حجم فروش نفت و فرآورده های نفتی خود را در سالهای 2011 تا 2016 سه برابر کند.

کد خبر 221749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =