خبرهای کوتاه از مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق نفتخیز جنوب

نشست مشترک مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و روسای امور اداری و روابط کار شرکتهای پتروشیمی منطقه با محوریت موضوع کارت هوشمند سلامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، در این نشست که در سالن همایشهای بیمارستان صنایع پتروشیمی برگزار شد، مسائل مرتبط با کارت هوشمند سلامت از جمله بارگذاری عکس در سیستم مکانیزه و نوبت دهی کلینیکها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با پیگیریهای واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان و برگزاری کلاسهای آموزش همووژولانس، 106 نفر از کارکنان واحدها و رده های مختلف درمانی این مرکز موفق به اخذ گواهینامه آموزشی این دوره شدند.

اداره کل منطقه آموزش انتقال خون استان خوزستان پس از بررسی چک لیستهای آموزشی این کلاسها، گواهینامه استقرار نظام مراقبت از خون (سیستم همووژولانس) به این مرکز اعطاء کرد، که تاثیر بسزایی در ارتقاء درجه اعتبار بخشی بیمارستان نفت مسجدسلیمان دارد.

از سوی واحد آموزش و پژوهش مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان با هماهنگی اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دو دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی به صورت تئوری و عملی در سالن کنفرانس و محوطه بیمارستان منطقه برگزار شد.

در این دوره 60 نفر از کارکنان این مرکز با انواع خاموش کننده ها، روشهای اطفاء حریق و نکات کلیدی و مهم در این زمینه آشنا شدند.

به مناسبت دوم مرداد (روز فیزیوتراپی) رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به همراه رئیس بیمارستان و مسئول طب صنعتی مرکز با حضور در واحد فیزیوتراپی بیمارستان نفت، این روز را به مسئول و کارکنان این بخش تبریک گفتند.

در این بازدید با قدردانی از تلاش ‌ها و فعالیت ‌های مطلوب کارکنان، مشکلات این واحد مطرح و پیشنهادها و راهکارهایی ارائه شد.

کد خبر 221758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =