۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
  • کد خبر: 221810
بیش از 750 نوع شیر پالایشگاه هاشمی نژاد تعمیر شد

بیش از 753 نوع شیر واحدهای عملیاتی شرکت پالایش گاز هاشمی نژاد تعمیر و بازسازی شد.

سرپرست کارگاه مرکزی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: این تعداد تعمیر در مرحله نخست تعمیرات اساسی این مجتمع گازی در سال جاری انجام شده است.

نادر نوربخش افزود: با توجه به گذشت بیش از 30 سال از قدمت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، در تعمیرات اساسی امسال همچون سالهای گذشته نیازمند نوسازی بوده ایم که این کار توسط متخصصان داخلی در کارگاه مرکزی این مجتمع گازی انجام شد.

وی اظهار کرد: در فاز نخست تعمیرات اساسی پالایشگاه خانگیران در سال جاری و بنابر درخواست بهره بردار، شیرهای کنترلی، دستی و اطمینان که در عملکرد مشکل داشته اند به کارگاه مرکزی منتقل و سپس کار بازسازی، تعمیر و تست قطعات انجام شد.

نوربخش تصریح کرد: در واحدهای تصفیه گاز شماره یک و چهار بترتیب 300 و 192 دستگاه انواع شیرآلات تعمیر و بازسازی شد.

سرپرست کارگاه مرکزی پالایشگاه خانگیران ادامه داد: همچنین در واحد بازیافت شماره چهار گوگرد این مجتمع 49 دستگاه شیر تعمیر و بازسازی شد.

به گفته وی، در واحد تثبیت مایعات و آب ترش و واحد آب و برق و بخار بترتیب 52 و 100 دستگاه انواع شیرآلات کنترلی، دستی و اطمینان بازسازی شد.

نوربخش یادآور شد: همچنین کار تعمیر و بازسازی 60 دستگاه شیرآلات کنترلی، دستی و اطمینان در واحد نم زدایی گنبدلی این مجتمع عظیم گازی نیز پیگیری و محقق شده است.

کد خبر 221810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =