بازرسی و ضخامت سنجی بخشی از خطوط لوله جریانی در شرکت نفت و گاز مارون

مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از انجام بازرسی فنی و ضخامت سنجی بخشی از خطوط لوله جریانی نفت و گاز این شرکت خبر داد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب مهندس داریوش شکرخدایی گفت: در بازرسیهای صورت گرفته از خطوط لوله عبوری از رودخانه رامشیر به دلیل احتمال خوردگی و پیشگیری از نشت نفت و گاز به درون رودخانه از لحاظ خوردگی بررسی و ضخامت سنجی به عمل آمد.

 

وی افزود: این مهم  به همت امور مهندسی و ساختمان، بازرسی فنی و خوردگی فلزات و خدمات عملیات شرکت با استفاده از داربست و کفراژ بر خطوط لوله روی پل به طول یک کیلومتر و عرض 18 متر انجام و در آن حدود 18 هزار  مترمربع کفراژ با پایه های داربستی در عمق شش متری  در بستر رودخانه نصب شد.

 

شکرخدایی پیشگیری از احتمال نشت نفت عبوری به رودخانه و آلایندگی آب و درختان حاشیه رودخانه را از دلایل انجام این پروژه دشوار خواند و اظها کرد:  شرکت نفت و گاز مارون صیانت از محیط زیست و حفاظت از آن را همسو با  تولید در دستور کار خود دارد و به آن اهتمام داشته و تاکنون در این زمینه  عملکرد موفقی ارائه داده است.

 

شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یکی از شرکتهای زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری میدانهای نفتی مارون، کوپال و شادگان را در استان خوزستان برعهده دارد.

  Normal 0 false false false
کد خبر 221817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =