پایانه نفتی شمال تامین کننده منافع ایران در منطقه آسیای میانه

رییس پایانه نفتی شمال نقش عملیاتی این پایانه را در تامین منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه آسیانه میانه بسیار مهم و تاثیرگذار خواند.

به گزارش شانا بر اساس اعلام شرکت پایانه های نفتی ایران، حمیدرضا شاه دوست در جمع مدیران ستادی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه پایانه نفتی شمال در میان کشورهای حاشیه دریای خزر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: منافع جمهوری اسلامی در بازار اقتصادی منطقه از طریق پایانه نفتی شمال مورد توجه است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در شبکه نفت و گاز بسیار غنی و موقعیت پایانه نفتی شمال در زمینه نفت خام و فرآورده های نفتی بسیار مهم است، یادآور شد: وجود تاسیسات و زیرساختهای بسیار مهم در این پایانه نقش صنعت نفت ایران در حوزه آسیای میانه را پررنگ و بسیار اثرگذار کرده است.

شاه دوست با اشاره به اهمیت دانش و ضرورت افزایش مهارت نیروی انسانی در پایانه نفتی شمال، گفت: برنامه های مختلفی برای ارتقای سطح مهارت نیروهای انسانی در حال اجرا و آموزش های لازم در حوزه پایانه داری مورد تاکید است.

رییس پایانه نفتی شمال بر ضرورت حضور نیروی کارآمد در صنعت پایانه داری تاکید کرد و افزود: تاسیسات ذخیره سازی، انتقال و بارگیری و تجهیزات فنی و تخصصی در پایانه نفتی شمال بسیار مهم بوده و باید در نگهداری تجهیزات آن حساس بود.


کد خبر 221827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =