راه اندازی سیستم جامع درمانگاهی در مراکز درمانی ماهشهر

سیستم جامع درمانگاهی (CIS) در درمانگاههای خانواده شهید بهشتی ماهشهر، چمران، بعثت و درمانگاه صنعتی سایت 3 نصب و راه اندازی شد.

به گزارش شانا، سرپرست واحد انفورماتیک بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر گفت: پس از طی مراحل نصب و راه اندازی این سیستم به کاربران اعم از پذیرش، پزشک و پرستار و داروخانه بیش از 200 ساعت  آموزش داده شد و هم اکنون تمامی مراحل پذیرش، ویزیت و ثبت دارو توسط پزشک و همچنین اطلاعات دارویی، ثبت جواب آزمایش و رادیولوژی، ثبت خدمات اورژانس سرپایی، تحت نظر و پرستاری خانواده، نوبت دهی و پذیرش کلینیکهای تخصصی و صندوق به صورت مکانیزه انجام می شود.

علیرضا دهدشتی ادامه داد: هم اکنون نیز در فاز 2 پروژه درخواستهای دارویی و همچنین درخواستهای آزمایش و رادیولوژی از درمانگهای بعثت و چمران به سیستم HIS بیمارستان به صورت مکانیزه صادر می شود و در ادامه جواب آنها نیز به درمانگاههای مربوطه ارسال و بیمار نیازی به حضور در بیمارستان برای گرفتن جواب آزمایش ندارد.

با تلاش بخش شبکه واحد انفورماتیک، هم اکنون ارتباطات شبکه ای درمانگاه های خانواده و بیمارستان برای ارتباط سیستمهای درمانی و اتوماسیون اداری به صورت Wireless برقرار است.

کد خبر 221834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =