قرارداد گازرسانی به 149 واحد صنعتی آذربایجان شرقی امضا شد

قرارداد گازرسانی به 149 واحد صنعتی استان آذربایجان شرقی در 4 ماه نخست امسال امضا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: گازرسانی به 38 واحد صنعتی جزء، 13 واحد صنعتی عمده و 98 واحد کشاورزی از جمله این واحدهای صنعتی است.

ولی الله دینی افزود: واحدهای صنعتی استان بدلیل دسترسی آسان، ارزان و پاک بودن این سوخت، به مصرف سوخت گاز در صنایع گرایش دارند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت گازرسانی به بخشهای زیرساختی گاز استان اظهار کرد: ظرفیت سازی لازم بمنظور تامین جریان گاز متقاضیان این بخشها از طریق احداث ایستگاههای گاز CGS، TBS  و ایستگاههای ترکیبی، همچنین طراحی مسیر گازرسانی به روستاها با در نظر گرفتن واحدهای صنعتی و کشاورزی فراهم شده است.

به گفته وی، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در 3 ماه نخست امسال، 740 میلیون متر مکعب گاز به صنایع استان تحویل داده است.

وی تاکید: با توجه به الزام های زیست محیطی برای صنایع، گازرسانی به صنایع استان با شتاب مطلوبی در حال افزایش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پیشتر به خبرنگار شانا گفته بود: این شرکت در 2 ماه نخست امسال، یک میلیارد و 478 میلیون متر مکعب گاز به مشترکان این استان تحویل داده که نیمی از آن در بخش صنایع مصرف شده است.

به گفته وی، امسال به 48 واحد صنعتی گازرسانی می شود و تعداد مشترکان بخش صنعتی (عمده و جزء) تا پایان اردیبهشت ماه به 6 هزار و 336 واحد رسیده است.

به گزارش شانا، امسال 6 هزار و 472 مشترک در بخش‌ های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به جمع مشترکان گاز این استان افزوده شده و در حال حاضر مجموع مشترکان گاز این استان به یک میلیون و 239 هزار رسیده است.

 

کد خبر 221903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =