آمادگی 10 شرکت برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت ایلام

استاندار ایلام از اعلام آمادگی 10 شرکت و هلدینگ برای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی این استان خبر داد.

به گزارش شانا، محمدرضا مروارید، گفت: 10 هلدینگ و شرکت برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی مهران اعلام آمادگی کرده‌اند.

مروارید تصریح کرد: این هلدینگها و شرکتها آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای طرحهای حوزه گردشگری، پتروشیمی، احداث کارخانه سیمان، و بخش نفت و گاز عنوان کرده‌اند.

وی افزود:مدیریت استان می‌توانند به راحتی به هلدینگها و شرکتهای معتبر همانند غدیر و ساتا (وابسته به سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی) که دارای توانمندی مالی بوده و وابسته به فرد نیستند، برای سرمایه‌گذاری اطمینان کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: این در حالی است که پس از انجام اقدامهای ابتدایی برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی مهران به منطقه آزاد تجاری بدون شک حضور شرکتها و هلدینگهای مختلف سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

مروارید تاکید کرد: این فرصت و مزیت بسیار خوبی برای استان است که امیدواریم هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه مقوله سرمایه‌گذاری در ایلام بسیار آسان شده و این امر مدیون نشستهای مکرر ستاد تسهیل است.

استاندار ایلام تاکید کرد: 30 طرح سرمایه‌گذاری جدید در بخشهای مختلف اقتصادی در نشست ستاد تسهیل به طور هفتگی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، روند توسعه و ورود سرمایه‌گذاران برای شکوفایی و کمک به رشد ایلام با پیگیریهای دامنه‌دار استاندار دولت دبیر و امید در مدت 35 سال پس از انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است.

کد خبر 221913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =