انتصاب مدیران جدید 3 منطقه پخش فرآورده های نفتی کشور

مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سه استان کشور با حکم کشکولی، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تغییر کردند.

به گزارش شانا، مصطفی کشکولی در احکام جداگانه ای مدیران جدید پخش فرآورده های نفتی در استانهای آذربایجان شرقی (تبریز)، آذریایجان غربی (ارومیه) و همدان را معرفی و منصوب کرد.

مصطفی کشکولی در این احکام اصغر توفیقی را بعنوان مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه (آذربایجان غربی)، محمدرضا متقیان( آذربایجان شرقی) را بعنوان مدیر شرکت ملی پخش منطقه تبریز و صادق فریدی را نیز بعنوان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان معرفی و منصوب کرده است.

وی در این احکام همچنین از خدمات جلال الدین مراد و عبدالحسین زاده نمین، مدیران پیشین مناطق آذربایجان شرقی و غربی در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

نظارت بر اجرای کامل برنامه های تامین، انتقال و توزیع فرآورده های نفتی با توجه دقیق به موازین ایمنی و کیفیت استاندارد، نظارت بر صحت اجرای عملیات، برابر وظایف ذاتی و ایجابی و مراحل مختلف دریافت فرآورده تا مصرف آن با رویکرد سیستمی، همچنین تقویت نیروهای بازرسی در ارتباط با توزیع صحیح و پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه قاچاق فرآورده های نفتی، از جمله موارد تاکیدی در احکام صادره از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

کشکولی همچنین بر اطمینان استفاده حداکثری از ظرفیتهای ذخیره سازی، انتقال، انبار و مجاری عرضه سوخت در تمام سطوح اعم از سوخت مایع، ال پی جی و سی ان جی، همچنین تامین شرایط آمادگی کامل برای مقابله با شرایط خاص و تدوین برنامه برای اقدامهای ضروری قبل، حین و بعد از شرایط بحران و اضطراری دیگر مواردی هستند که بر آن تاکید کرده است.

کد خبر 221947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =