نخستین پیروزی نفتی ها در لیگ برتر

دیدار تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر با برتری نفتی ها به پایان رسید و نفت مسجد سلیمان نیز با تساوی مقابل پیکان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار شانا، دیدار تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر  از ساعت 19 و 25 دقیقه عصر دیروز در ورزشگاه تختی اهواز با حضور حدود 400 تماشاگر برگزار شد.

بازی بیشتر در نیمه نخست در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم حرکت از عمق را در دستور کار خود قرار داده بودند. دو تیم نتوانستند در 45 دقیقه نخست از پس هم برآیند و قفل دروازه‌ها باز نشد.

در دقیقه 34 ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی را دروازه‌بان استقلال دفع کرد که در برگشت، علی قربانی توپ را  به دیرک عمودی دروازه زد و پس از آن توپ به خارج از زمین رفت.

در نیمه دوم، بازیکنان نفت تهران توانستند توسط کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 54 به گل برسند. در ادامه موسی کولیبالی توانست در دقیقه 85 گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر برساند، اما این نتیجه تنها 2 دقیقه دوام داشت و در دقیقه 87 دیوید ویکروم توانست گل پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان را به ثمر برساند تا در پایان نفت با نتیجه 2 ـ  یک به پیروزی برسد.

از جمله حاشیه‌های بازی می‌توان به استراحت 2 دقیقه‌ای داور به بازیکنان در دقیقه 30 به دلیل گرمای شدید هوای اهواز همچون جام جهانی اشاره کرد که آنها روی زمین افتادند، همچنین پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت ناگهانی "مهدی نفر" خبرنگار ورزشی و همچنین سانحه سقوط هواپیما انجام شد.

همچنین عصر پنجشنبه  نیز دیدار تیمهای پیکان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد و دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

مجید باقری‌نیا پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر اظهار کرد: پیکان تیم پرمهره و با تجربه‌ای است، هفت بازیکن ما در حالی به میدان رفته بودند که تجربه لیگ دست یک را دارند  و از سال گذشته به تیم اضافه شده‌اند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: آمده بودیم تا از دروازه خود محافظت کنیم و در ضدحمله از نقاط ضعف پیکان استفاده کرده و به گل برسیم. این کار را هم انجام دادیم. در چند دیدار اخیر موقعیتهای خوبی را از دست داده ایم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم دست کم سه امتیاز این بازی را ازآن خود کنیم. امیدوارم در بازیهای آینده این مشکل حل شود.

 تسلیت اداره کل ورزش وزارت نفت به مناسبت درگذشت مهدی نفر

به گزارش شانا، غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش وزارت نفت، معاونان، مدیران و کارکنان اداره کل ورزش وزارت نفت، درگذشت نابهنگام مهدی نفر، خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس و گزارشگر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند و برای این فعال رسانه‌ای رحمت و برای خانواده  آن مرحوم، صبر و شکیبایی آرزو کردند.

مرحوم مهدی نفر، خبرنگار خبرگزاری فارس، گزارشگر برنامه "ورزش و مردم" و از همکاران معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان، روز پنجشنبه 23مرداد ماه بر اثر سانحه تصادف رانندگی دار فانی را وداع گفت.

 

کد خبر 222836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =