صدر نشین در گرداب نفت غرق شد

تیم فوتبال نفت تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کار بزرگی کرد و موفق شد مقابل تیم صدرنشین سپاهان به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار شانا در مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران که دیروز سه شنبه (28 مردادماه) برگزار شد، تیم فوتبال نفت تهران از ساعت 18 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت و موفق شد با نتیجه 3 ـ صفر به برتری برسد.

پادوانی در دقیقه 33، کمال کامیابی نیا در دقیقه 45 و علی قربانی در دقیقه 67 برای نفت گلزنی کردند. البته تیم سپاهان از دقیقه 44 و بعد از اخراج محمد حسین مرادمند 10 نفره به بازی ادامه داد. مرادمند در این بازی به جای شجاع خلیل زاده به کار گرفته شده بود که هفته گذشته و در دیدار مقابل سپاهان از زمین مسابقه اخراج شده بود.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی 3 ـ صفر نفت مقابل سپاهان اظهار کرد: تیم ما جوان است و باید تلاش کنند که در همین لحظه پیروزی مقابل سپاهان را از سر خود بیرون کنند. ما 5 روز دیگر با سایپا بازی داریم و باید خود را برای آن بازی آماده کنیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می‌گویم، از روند بازی خیلی راضی هستم، اخراج بازیکن سپاهان در شکل‌گیری این پیروزی خیلی تأثیرگذار بود.

سرمربی نفت یادآور شد: با این که سپاهان 3 ـ صفر شکست خورد اما واقعا کلمه FC برازنده این باشگاه است. آنها ساختار خوبی دارند و یکی از بهترین مربیانی که تاکنون به ایران آمده در این تیم فعالیت می‌کند. من خودم در بین دو نیمه یک سری اصول را از او یاد گرفتم.در پایان این پیروزی را به بازیکنان و خانواده‌ام تبریک می‌گویم.

 نفت مسجد سلیمان به صبا باخت

دیروز در ادامه هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال تیمهای صبای قم و نفت مسجد سلیمان در دیداری جذاب به رقابت پرداختند که این مسابقه با نتیجه 2 ـ صفر به سود قمی‌های میزبان تمام شد.

گلهای قمی‌ها را در این مسابقه ایوب کلانتری در دقیقه 9 و احمد حسن‌زاده در دقیقه 77 به ثمر رساندند. صبا با این نتیجه 8 امتیازی شد و به جمع مدعیان اضافه شد؛ نفت مسجد سلیمان هم 2 امتیازی باقی ماند.

عبدالمجید باقری‌نیا پس از شکست دو ـ صفر تیمش مقابل صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا به مرفاوی تبریک می‌گویم. با توجه به اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد فکر می‌کنم نتیجه عادلانه نبود. ما موقعیتهای زیادی داشتیم که به گل بدل نشد.

وی افزود: ما می‌دانستیم صبای قم چگونه بازی خواهد کرد و به همین دلیل دنبال ارسال توپ به پشت خط دفاعی حریف بودیم که از این راه موقعیتهای زیادی ایجاد کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم.

باقری‌نیا با بیان این که نمی‌خواهم شکست تیمم را توجیه کنم،  اظهار کرد: باید زودتر فکری به حال گل نزدن تیمم کنم. زیرا در هفته‌های گذشته هم همین شرایط را داشتیم. فکر نمی‌کنم بازی تدافعی ایرادی داشته باشد و این هم یک نوع سیستم محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از برنامه سازمان لیگ تصریح کرد: فکر می‌کنم برگزاری هر 5 روز یک بازی برای اوایل لیگ خوب نباشد زیرا تیمها به تازگی از دوران بدنسازی خارج شده اند و کارشان سخت می‌شود اما از هفته دهم به بعد این شرایط مشکل ایجاد نخواهد کرد.





کد خبر 223142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =