روابط عمومی های برگزیده شرکت ملی پخش معرفی شدند

روابط عمومی های برترمناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران معرفی و تجلیل شدند.

سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به برگزاری گردهمایی سالانه روسای روابط عمومی مناطق 37 گانه این شرکت که روزگذشته (سه شنبه 28 مردادماه) برگزار شد،به خبرنگار شانا، گفت: این گردهمایی با هدف بررسی چالشها، ارائه راهکارها، همچنین تبادل آموخته ها و تجارب این بخش از سازمان برگزار شد.

داود عربعلی ادامه داد: ارزیابی روابط عمومی های مناطق 37 گانه با هدف ارتقای بیش از پیش آنها برای ارائه هرچه بهترخدمت به مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی،یکی از مسولیتهای روابط عمومی ستاد است.

وی اظهار کرد: در نشست اخیر روسای روابط عمومی مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،با توجه به ارزیابی های انجام شده، شماری از روابط عمومی های مناطق، موفق به کسب رتبه شدند.

عربعلی اظهار کرد: برپایه این بررسی ها، روابط عمومی منطقه ساری رتبه نخست را در بخشهای ارتباطات، فرهنگی، سمعی و بصری و مطالعات اجتماعی کسب کرد.

به گفته وی منطقه گیلان نیز در زمینه ارتباطات و تکریم ارباب رجوع دوم شد و منطقه کردستان نیز در ارتباطات و انتشارات موفق به کسب رتبه سوم شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: منطقه آذربایجان غربی در طرح تکریم ارباب رجوع رتبه نخست،در مطالعات اجتماعی و بخش فرهنگی رتبه دوم و در بخش سمعی و بصری نیز رتبه سوم را کسب کرد.

عربعلی با بیان این که منطقه اهواز در بخش روابط عمومی الکترونیک رتبه نخست را کسب کرده است، اظهار کرد: این منطقه در زمینه مطالعات اجتماعی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
به گفته وی، منطقه اصفهان نیز در بخش انتشارات به رتبه دوم و در بخش تکریم ارباب رجوع نیز به رتبه سوم دست یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت:منطقه خراسان رضوی در میان دیگر مناطق 37 گانه، رتبه دوم فعالیتهای فرهنگی را به خود اختصاص داد و منطقه ارومیه نیز در این بخش موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی گفت: منطقه سبزوار رتبه دوم در بخش روابط عمومی الکترونیک و منطقه کهگیلویه و بویر احمد رتبه سوم را در بخش انتشارات به خود اختصاص دادند.

عربعلی اظهار کرد: مناطق تهران،چالوس و شاهرود، رتبه دوم  بخش سمعی بصری را کسب کردند.

به گفته رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مناطق یزد و فارس نیز رتبه سوم سمعی بصری را از آن خود کردند.

وی گفت: میاندوآب یکی دیگری از مناطق صاحب رتبه در گردهمایی سالانه روسای روابط عمومی شرکت ملی پخش در بخش فرهنگی شناخته شد و به رتبه دوم این بخش دست یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت:سی ان جی به عنوان یکی دیگر از بخشهای ارزیابی شده در این گردهمایی، موفق به کسب عنوان سومی در بخش روابط عمومی الکترونیک شد.

عربعلی تصریح کرد: ارزیابی روابط عمومی ها برای بهتر شدن و بهتر خدمت دادن به مردم در همه بخشها، مقوله ای نیست که متوقف شود، از این رو روابط عمومی های مناطق 37 گانه نیز باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشند و در جهت  پیشبرد اهداف عالیه سازمان و ارتقای آن، گامهایی پرشتاب تر از گذشته بردارند.

کد خبر 223152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =