۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
  • کد خبر: 223173
موفقیت کویت در بازاریابی نفت خام

بخش بازاریابی بین المللی شرکت ملی نفت کویت از موفقیت این بخش در بازاریابی برای نفت خام این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مباشر، ناصر المضف، مدیرعامل بخش بازاریابی شرکت ملی نفت کویت ضمن اشاره به جبران همه قراردادهای نفتی از دست رفته در دوره های پیشین، اعلام کرد: بازاریابی همه نفت خام کویت را با موفقیت به پایان رساندیم.

وی در بیانیه ای گفت: بخش بازاریابی بین المللی در هفته آینده قرارداد جدیدی به ارزش چند میلیارد دلار را امضا خواهد کرد که پس از توافق نهایی اطلاعات بیشتری درباره این قرارداد منتشر خواهیم کرد.

این مقام کویتی از افشای هرگونه اطلاعات که ممکن است پیشرفت مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهد، خودداری کرد.

مدیر عامل بخش بازاریابی شرکت ملی نفت کویت، با اشاره به امضا قرارداد 10 ساله میان کویت با چین به ارزش 120 میلیارد دلار، گفت: این توافقنامه که شامل عرضه 300 هزار بشکه نفت در روز است، یکی از مهم ترین دستاوردهای بخش بازاریابی در دوره گذشته به شمار می رود.

وی تاکید کرد: شرکت ملی نفت کویت، نخستین شرکت نفتی به شمار می رود که با چین قرارداد بلند مدت امضا می کند.

المضف افزود: بخش بازاریابی به تازگی موفق به تجدید قرارداد یک ساله با دولت پاکستان شده است که بر اساس آن تامین 70 درصد از تقاضای گازوئیل این کشور با حجم 3 میلیون تن را بر عهده می گیرد.

وی ارزش این قرارداد را دو میلیارد و 750 میلیون دلار اعلام کرد.

 

کد خبر 223173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =