به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) امروز (چهارشنبه، 29 مردادماه) در گردهمایی سالانه روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: کارکرد روابط عمومی ها نیازمند تحول اساسی است.
محمد خدادی با بیان این که ارتباط نیازمند عنصر مخاطب شناسی، اظهار کرد: باید بدانیم پیرامون ما چه نوع مخاطبانی وجود دارد و با توجه به آن به تولید محتوا و پیام اقدام کنیم.
وی با تاکید بر این که ارتباط با رسانه، تنها وظیفه روابط عمومی ها نیست، تصریح کرد: تک تک مدیران سازمانها نیز بابد دارای ظریفتهای رسانه ای باشند و وظایف ارتباطی خود را به نحوی مطلوب انجام دهند.
مدیر عامل ایرنا با اشاره به این که رسانه شناسی نباید محدود به روابط عمومی ها باشد، گفت: هم اکنون نیازمند دگرگونی، تغییر ماموریت و تقسیم کار میان مدیران سازمانها هستیم و در این میان روابط عمومی ها باید نقش واسطه ایفا کنند.
خدادی تصریح کرد: برای داشتن رسانه موثر، باید حرف جدید و تازه ای به مخاطبان ارائه کرد و این مهم جز با همکاری تک تک مدیران سازمان برآورده نخواهد شد.
نظر شما