۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
  • کد خبر: 223179
کارکرد روابط عمومی ها نیازمند تحول اساسی است

توجه نکردن به مهندسی رسانه و مدل ارتباطی از مخاطرات اصلی دنیای رسانه در زمان حاضر است.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) امروز (چهارشنبه، 29 مردادماه) در گردهمایی سالانه روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: کارکرد روابط عمومی ها نیازمند تحول اساسی است.

محمد خدادی با بیان این که ارتباط نیازمند عنصر مخاطب شناسی، اظهار کرد: باید بدانیم پیرامون ما چه نوع مخاطبانی وجود دارد و با توجه به آن به تولید محتوا و پیام اقدام کنیم.

وی با تاکید بر این که ارتباط با رسانه، تنها وظیفه روابط عمومی ها نیست، تصریح کرد: تک تک مدیران سازمانها نیز بابد دارای ظریفتهای رسانه ای باشند و وظایف ارتباطی خود را به نحوی مطلوب انجام دهند.

مدیر عامل ایرنا با اشاره به این که رسانه شناسی نباید محدود به روابط عمومی ها باشد، گفت: هم اکنون نیازمند دگرگونی، تغییر ماموریت و تقسیم کار میان مدیران سازمانها هستیم و در این میان روابط عمومی ها باید نقش واسطه ایفا کنند.

خدادی تصریح کرد: برای داشتن رسانه موثر، باید حرف جدید و تازه ای به مخاطبان ارائه کرد و این مهم جز با همکاری تک تک مدیران سازمان برآورده نخواهد شد.

کد خبر 223179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =