افزایش و رونق صادرات شاه کلید خروج از رکود اقتصادی

توجه به صادرات، شاه کلید خروج از رکود اقتصادی است، با برطرف شدن موانع و چالشهای صادرات، نه‌ تنها تورم کاهش می یابد، بلکه کشور از رکود اقتصادی نیز خارج می‌شود.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با خبرنگار شانا، با اشاره به لایحه خروج غیر تورمی از رکود گفت: ارائه بسته مکتوبی برای کاهش تورم و خروج از رکود اقتصادی تا به حال در هیچ دولتی سابقه نداشته است، از این رو چنین اتفاقی را باید در دولت تدبیر و امید به فال نیک گرفت.

علاء میرمحمد صادقی افزود: هرچند لایحه خروج غیر تورمی از رکود دارای نکات مثبتی است، اما با مطالعه آن دریافتیم که به برخی موارد در این بسته اقتصادی توجهی نشده است.

میرمحمد صادقی تصریح کرد: در جلسه‌ای که در اتاق بازرگانی تهران برای بررسی بسته اقتصادی دولت تشکیل شد، پیشنهادهای فعالان مسائل اقتصادی مطرح و قرار شد دولت نیز چنین مشورتهایی انجام دهد.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: توجه به صادرات شاه کلیدی برای خروج از رکود اقتصادی است، بنابراین در صورت برطرف کردن موانع و چالشهای مربوط به صادرات، نه‌تنها تورم کنترل و کاهش خواهد یافت، بلکه کشور از رکود اقتصادی نیز خارج می‌شود.

کد خبر 223211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =