رویکرد رییس جمهوری پس از استیضاح وزیر علوم پسندیده بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم رویکرد رئیس جمهوری نسبت به تصمیم نمایندگان مجلس پسندیده‌ بود و امیدواریم به آینده روابط دولت و مجلس کمک کند.

به گزارش شانا، رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران استان قم گفت: پیگیری رئیس جمهوری درباره استیضاح وزیر علوم منطقی و عقلانی است و رئیس جمهور اظهارات سنجیده ای در این زمینه داشت که باید پایه و مبنایی برای آینده باشد.

وی با تمجید از اظهارات حسن روحانی پس از استیضاح وزیر علوم توسط مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به عنوان یک پایگاه اصلی برای اینگونه تصمیم‌گیریها همیشه مواردی از این دست را بررسی می کند.

لاریجانی با تمجید از مواضع رئیس جمهوری در زمینه تصمیم نمایندگان مجلس گفت: باید اینگونه موضع‌گیریها را به عنوان پایه‌ای قرار داد که وقتی مجلس در یک موضوعی نظر نهایی داد، این امر عاملی برای حرکتهای بعدی باشد و همه از آن استقبال کرده و به آن احترام بگذارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به نظرم رویکرد رئیس جمهوری پسندیده‌ بود و امیدواریم به آینده روابط دولت و مجلس کمک کند.

دیروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان طرح استیضاح وزیر علوم  از مجموع 270 رای موخذه، با 145 رای موافق استیضاح، 15 رای ممتنع  و 110 رای مخالف، اعتماد خود را از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پس گرفتند. 

کد خبر 223215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =