کارشناس سیستم مکانیزه امدادرسانی شرکت گاز استان اصفهان به خبرنگار شانا گفت: مدیریت تماسهای ورودی و خروجی مرکز امداد، سیستمی است که کنترل تماسها، ضبط مکالمات، صف انتظار مشترکان و .... را در این طرح پشتیبانی مى کند.
جعفر عباسی افزود: زیرسیستم ثبت و ضبط اطلاعات مشترکان به ازای هر مشترک پرونده ای مجزا شامل، مشخصات کامل مشترک به همراه لینک مکالمات آن در یک بانک اطلاعاتی ذخیره و پیگیریهای بعدی مشترک را آسان می کند.
وی یادآور شد: مدیریت ناوبری خودروهای امدادی نیز سومین زیر سیستمی است که علاوه بر کنترل AVL ارسال ماموریتهای امدادی و پاسخهای ارسالی از سمت خودروها به مرکز را هماهنگ می کند.
به گفته وی، لینکهای نرم افزاری این مجموعه با سیستمهای مرتبط (تعمیر و نگهداری، نصب انشعابات، GIS، ...) پیش بینی شده تا کارایی این سیستم در آینده بهینه شود.
عباسی تاکید کرد: زیرسیستمهای IVR و ثبت اطلاعات مشترکان این مجموعه، در فاز نخست نصب و راه اندازی شده و طبق برنامه مشخص شده، زیرسیستم AVL آن نیز پس از تحویل زیرساخت ارتباطی ( GPRS ) راه اندازی می شود.
نظر شما