خروج سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از لیست واگذاری

قائم مقام وزیر نفت گفت: نقش پررنگ سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پویایی صنعت نفت سبب خروج این سازمان از لیست واگذاری به بخش خصوصی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، مهندس سیدکاظم وزیری هامانه، قائم مقام وزیر نفت، ظهر امروز (شنبه، یکم شهریورماه) در مراسم گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت با اشاره به توانمندی جامعه پزشکی ایران و صنعت نفت گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پشتوانه تولید نفت و گاز کشور است، زیرا فعالیتهای این سازمان در بیمارستان نفت تهران و مراکز بهداشتی و درمانی دیگر استان‌های کشور سبب دلگرمی و اطمینان خاطر کارکنان صنعت نفت است.

قائم مقام وزیر نفت به وضع آب و هوای مناطق نفت و گاز خیر ایران اشاره کرد و گفت: اگر صنعت نفت پشتوانه محکمی در زمینه بهداشت و درمان نداشت امروز بسیاری از کارکنان و خانواده‌های این صنعت مایل به حضور در مناطق عملیاتی نفت نبودند.

وی در باره وضع ساخت بیمارستان مرکزی صنعت نفت اظهار کرد: مسائل و مشکلات مربوط به ساخت این بیمارستان در آستانه حل شدن است و هم اکنون در حال مذاکره برای رفع مشکل زمین این بیمارستان هستیم و به زودی  شاهد عملیات ساخت آن خواهیم بود.

وزیری هامانه با اشاره به وجود اخلاق پزشکی در بدنه سازمان بهداشت درمان صنعت نفت گفت: امروزه به واسطه تجربه و اعتبار پزشکان کشورمان در زمینه علم پزشکی ایران از جایگاهی مطلوب برخوردار است.

 

کد خبر 223321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =