۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
  • کد خبر: 223415
نفتی ها پیروز نشدند

دیدار تیمهای سایپا البرز و نفت تهران از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه دو ـ یک به سود سایپای البرز به پایان رسید و نفت مسجدسلیمان هم در برابر گسترش فولاد تبریز به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار شاناسایپای البرز دیروز نفتی های تهران را بدون امتیاز به خانه فرستاد و دیدار این دو تیم با برتری 2 ـ یک سایپا به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار که از ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد ، با تساوی بدون گل پایان یافت و پس از آن، بازیکنان نفت تهران نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرده و حملات گسترده ای را روی دروازه حریف تدارک دیدند. این حملات سرانجام در دقیقه 55 نتیجه داد و علی قربانی، غزال تیز پای مازندرانی نفت باز هم موفق به گلزنی شد.

پس از این گل، بازیکنان میزبان در صدد جبران بر آمدند و در دقیقه 66 توسط پویا نزهتی موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. در حالی که جوانان نفت با حرکات و برنامه های هجومی قصد داشتند برتری خود را باز یابند، علی زینالی بازیکن تیم سایپای البرز موفق شد در دقیقه 81  دومین بار دروازه بیرانوند را باز کرده و تیم میزبان را پیش بیندازد.

علیرضا منصوریان سر مربی نفت تهران پس از شکست تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: به تیم سایپا تبریک می‌گویم. در روزی که بد بودیم باختیم. ما سعی کردیم همان سبک بازی مقابل سپاهان را تکرار کنیم اما این کار را نتوانستیم به طور کامل انجام دهیم.

وی افزود: بر خلاف جریان بازی گل دریافت کردیم. وقتی روی دروازه حریف حمله کردیم یک توپ برگشت و روی یک اشتباه فردی به گل  سایپا بدل شد و سایپا در طول بازی سعی می‌کرد  با تخریب بازی ما اجازه ندهد نوع بازی را که مقابل سپاهان انجام دادیم  تکرار کنیم. باید سعی کنیم در هفته آینده روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا قبول دارید بازیکنان شما غرور بازی با سپاهان را داشتند و این یکی از دلایل شکست شما بود گفت: مطمئنا همین طور است. ما در هفته گذشته سعی کردیم پیروزی مقابل سپاهان را از ذهن بازیکنان خارج کنیم. بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و به نوعی در فضای بازی با سپاهان بودند. وقتی که گل اول بازی را زدند نتوانستند نتیجه را حفظ کنند.

منصوریان در پایان دراین باره که آیا به تیم ملی امید بازیکن خواهد داد یا خیر گفت: زمانی که خودم سرمربی تیم ملی امید بودم این مشکل را داشتم باید سعی کنیم تقویمی تهیه کنیم تا این مشکلات برطرف شود. من تابع سیاستهای باشگاه‌ هستم و اگر باشگاه صلاح بداند بازیکن در اختیار تیم ملی قرار دهیم این کار را خواهیم کرد اما اعتقادم این است که اگر قرار است ستاره‌ای در اختیار تیم ملی قرار گیرد باید ستاره‌های تمام لیگها در اختیار تیم ملی قرار گیرند. مطمئنا اولویت همه ما پرچم سه رنگ ایران خواهد بود. اگر با این رویه ادامه بدهیم مطمئنا در بازیهای اینچئون کره جنوبی هم با مشکل روبرو خواهیم شد.

 دیروز در مسجد سلیمان هم تیم نفت برابر میهمانش گسترش فولاد به تساوی یک ـ یک رضایت داد.

این گزارش می افزاید: دیدار تیمهای فوتبال نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر با حضور بیش از 5 هزار هوادار برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک ـ یک رضایت دادند.

در این دیدار حسین مالکی در دقیقه 33 از نفت مسجد سلیمان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. همچنین در نیمه اول حامد محمودی بازیکن نفت مسجد سلیمان یک پنالتی را از دست داد.

دو گل این بازی در نیمه دوم به ثمر رسید که حامد محمودی برای نفت مسجد سلیمان در دقیقه 53 و میلاد جهانی در دقیقه 81 برای گسترش فولاد گلزنی کرد.

این دیدار در دقیقه 70 به دلیل قطع برق وقفه کوتاهی داشت و با داشتن ژنراتور در ورزشگاه برق به سرعت در ورزشگاه جریان پیدا کرد اما نکته جالب اینجا بود که داور در پایان این دیدار 11 دقیقه وقت اضافه گرفت.





کد خبر 223415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =