مکاتبات اداری شرکت نفت و گاز اروندان تسهیل می شود

با اجرای طرح بهینه سازی سامانه اتوماسیون اداری، مکاتبات اداری شرکت نفت وگاز اروندان تسهیل می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، مسلم مسعودی، رئیس سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان با اعلام این خبر افزود: در این راستا هفت دوره آموزشی برید توسط واحد فناوری اطلاعات برای کاربران ستاد، منطقه عملیاتی دارخوین ، غرب کارون و آزادگان در بهار امسال برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون کاربران، کار دریافت مجوز افزایش تعداد کاربران از 300 به 400 کاربر نیز انجام شده است.

مسعودی یادآورشد: همچنین بمنظور رفع مشکلات کاربری سیستم اتوماسیون، زمان بندی مناسبی برای آموزش کارکنان واحدهای مختلف سازمان (تحت عنوان رابط بین فناوری اطلاعات و واحد مربوطه) به عمل آمده است. 

وی با اشاره به لزوم در اختیار داشتن راهنمای کاربری مناسب برای استفاده کارکنان گفت: به جهت دسترسی آسان کاربران، نرم افزار آموزشی چند رسانه ای سیستم اتوماسیون اداری تهیه و لینک آن برای استفاده در پورتال شرکت قرار داده شده است.

به گفته رئیس سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت نفت وگاز اروندان، قابلیت استفاده از نسخه تحت وب این سیستم نیز برای بهره برداری آماده است.

مسعودی آماده سازی قابلیت ارسال و دریافت مکاتبات مابین شرکت نفت و گاز اروندان و سایر شرکتهای تابعه وزارت نفت، معرفی قابلیت «کار پوشه همراه» برای مدیران و سرپرستان بمنظور انجام امور جاری در زمان نبودن در سازمان و راه اندازی فاکس سرور سیستم اتوماسیون اداری بمنظور حذف هر چه بیشتر گردش کاغذی مکاتبات از دیگر  فعالیتهای در دست اقدام عنوان کرد.

کد خبر 223626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =