بازدید اعضای کمیسیون انرژی از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره در قشم

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه (سوم شهریورماه) از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی قشم بازدید کردند.

به گزارش شانا، مروی، رییس کمیسیون انرژی، به همراه انصاری و سعدونی نمایندگان آبادان، حیدری و امیری نمایندگان کرمانشاه، هاشمی، آقاجری و جمعی دیگر از اعضای این کمیسیون از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره در منطقه قشم بازدید کردند.

معاون منطقه قشم در جریان این بازدید اظهار کرد: جزیره قشم به دلیل موقعیت راهبردی و وسعت قابل توجه آن از جایگاه  ویژه‌ای در منطقه برخوردار بوده و وجود میادین متعدد هیدروکربوری بر اهمیت این جزیره می‌افزاید.

ارغش افزود: جزیره قشم با توجه به تعدد میدانهای نفت و گاز ارزان پیرامون آن توانایی تبدیل شدن به مرکزی برای احداث صنایع پایین‌دستی از جمله پالایشگاه، پتروشیمی و نیز احداث واحدهای نیروگاهی را داراست. همین ویژگی‌ها و امکانات بالقوه سبب شده که جزیره قشم از طرف مجلس شورای اسلامی بعنوان منطقه آزاد تجاری و صنعتی معرفی شود.

مروی نیز در این بازدید، ضمن با اهمیت خواندن توسعه صنایع نفت و گاز در جزیره قشم و چشم‌انداز پروژه‌های در دست اجرای شرکت نفت فلات قاره ایران در این منطقه، اظهار امیدواری کرد اجرای این پروژه‌ها با شتاب بیشتری تحقق یابد.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با تقدیر از مدیریت این شرکت در توجه ویژه به جوانگرایی، ابراز امیدواری کردند همین جوانان آینده درخشان صنعت نفت و گاز کشور را رقم بزنند.

کد خبر 223632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =