بهره برداری از 40 پروژه گازرسانی خراسان شمالی همزمان با هفته دولت

همزمان با هفته دولت، 40 پروژه گازرسانی در استان خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار شانا گفت: عملیات گازرسانی به 71 روستای استان با اعتبار 469 میلیارد ریال در این هفته آغاز می شود که زمینه را برای بهره مندی 8 هزار خانوار از نعمت گاز فراهم می کند.

حسین تقی نژاد افزود: در نخستین روز از هفته دولت، 16 پروژه گازرسانی در شهرستان بجنورد با اعتبار 91 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به برخورداری یکهزار و 624 خانوار در 14 روستای بجنورد از نعمت گاز خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 68 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و 104 کیلومتر شبکه گذاری و یکهزار و 476 انشعاب نیز نصب شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، فاز 2 پروژه تقویت شبکه گاز بجنورد نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: این پروژه برای پدافند غیرعامل و پایداری فشار گاز استان با اجرای 6 کیلومتر شبکه گذاری به قطر 12 اینچ با اعتبار بیش از 21 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

تقی نژاد، گازرسانی به استادیوم 19 مهر بجنورد را از دیگر پروژه های شهرستان بجنورد برشمرد و افزود: در مجموع، 14 پروژه روستایی، یک پروژه تقویت شبکه و یک پروژه گازرسانی به صنایع با اعتبار بیش از 91 میلیارد ریال و اجرای 114 کیلومتر شبکه از جمله پروژه های شهرستان بجنورد است.


کد خبر 223641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =