توزیع 2 میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

نزدیک به دو میلیارد لیتر انواع فرآورده نفتی در یکسال گذشته در منطقه زاهدان توزیع شده است.

به گزارش شانا،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، گفت: از اول شهریور پارسال تا 31 مردادماه امسال، یک میلیارد و 948 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز، نفت کوره و سوخت هوایی توزیع شده است.

دادخدا اعتصامی، بنزین توزیع شده در یکسال گذشته را 527 میلیون و 89هزار لیتر اعلام و اظهارکرد: این میزان مصرف، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن از هفت درصد رشد حکایت دارد.

وی گفت: نفت سفید توزیعی در یکسال گذشته 824 میلیون و 475 هزار لیتر و نفتگاز توزیعی نیز در این مدت 243 میلیون و 853 هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان رشد توزیع نفت سفید را در یکسال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 31 درصد و این رشد را برای نفتگاز یک درصد اعلام کرد.

وی دلیل افزایش مصرف نفت سفید را افزایش خانوارها و سرمای زمستان سال گذشته عنوان کرد.

مدیر منطقه زاهدان درباره توزیع نفت کوره در بازه زمانی یکسال گذشته را 243 میلیون و 853 هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یکم شهریور سال قبل تا 31 مرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 10 درصد کاهش یافته است.

اعتصامی درباره مقدار سوخت تحویلی به هواپیماهای مسافربر داخلی و خارجی نیز گفت: از شهریور پارسال تا شهریور امسال، 13 میلیون و 666 هزار لیتر سوخت هواپیما از طریق دو مرکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل به شرکتهای خطوط هواپیمایی تحویل شده است.

کد خبر 223651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =