اجرای پروژه های افزایش توان تولید در اولویت تامین منابع مالی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پروژه های مهم مناطق نفتخیز جنوب باهدف شتاب در تکمیل و راه اندازی، در اولویت تامین مالی و نقدینگی شرکت ملی نفت ایران قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار شانا از مناطق نفتخیز جنوب، در نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اعضای هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، پس از بررسی پروژه های جاری این شرکت، قرار شد پروژه های مرتبط با افزایش توان تولید در اولویت تامین مالی و پرداختهای ارزی و ریالی قرار گیرد.

رکن الدین جوادی، با گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشهای مدیرعامل و مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تحقق برنامه های تولید گفت: خوشحالم که در جمع مدیران و کارکنان مناطق نفتخیز جنوب هستم و امیدوارم قدردان زحمات آنان باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر شتاب بخشی پیشرفت پروژه ها در مناطق نفتخیز جنوب افزود: پروژه های مهم مناطق نفتخیز جنوب باهدف شتاب در تکمیل و راه اندازی، در اولویت تامین مالی و نقدینگی شرکت ملی نفت ایران قرار خواهند گرفت.

اجرای 248 پروژه مصوب در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این جلسه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از حمایتهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و وزیر نفت از این شرکت قدردانی کرد.

حمید بورد در تشریح پروژه های این شرکت گفت: هم اکنون 284 پروژه مصوب در این شرکت در دست اجراست که برخی از آنها از نظر بزرگی و پیچیدگیهای فنی و عملیاتی در صنعت نفت کم نظیرند.

وی افزود: در هر مقطع زمانی حدود یکهزار زیر پروژه بزرگ و کوچک در این شرکت در مراحل طراحی، مناقصه و اجرا قرار دارند که با استفاده از توان مهندسی و مدیریتی مجموعه مدیران و متخصصان مدیریت مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیز جنوب و با انسجام راهبری شده و متناسب با نیاز واحدهای عملیاتی و بهره برداری، تکمیل و راه اندازی می شوند.

بورد با بیان این که مدیریت مهندسی و ساختمان با یکهزار سمت سازمانی بزرگترین مجموعه در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است، اظهار کرد: مهمترین پروژه های مرتبط با حفظ و افزایش توان تولید نفت و گاز و همچنین افزایش کیفیت نفت خام در این مدیریت تعریف و اجرا می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از جمله دلایل موفقیت پروژه های این شرکت را حضور کارشناسانی از مدیریتهای امور فنی و شرکتهای بهره برداری در کنار مجموعه مدیریت مهندسی و ساختمان اعلام کرد و افزود: اگرچه این کار سبب صرف زمان بیشتری در اجرای کار می شود، اما موفقیت پروژه را به دنبال دارد.

تهیه ساختارهای جدید برای اجرای پروژه ها

 وی به تهیه ساختارهای جدید برای تعریف و اجرای پروژه ها در این شرکت اشاره کرد و گفت: این ساختارها بمنظور کاهش زمان اجرای پروژه ها تدوین شده است.

بورد ادامه داد: نمونه آزمایشی این ساختار در فاز دوم طرح توسعه میدان منصوری پیاده شده است که در صورت کسب نتایج مطلوب در سایر پروژه ها اجرا می شود.

در این نشست همچنین، حمید راکی، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مجریان پروژه ها ضمن ارائه گزارشی از هدف، روند اجرا و پیشرفت پروژه ها، پیشنهادها و دیدگاههای خود را برای تسریع در پیشرفت پروژه ها ارائه دادند.
کد خبر 223652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =