وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد پارس جنوبی شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه وارد پایتخت انرژی کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، صبح امروز ( شنبه 8 شهریورماه) علی ربیعی با استقبال استاندار بوشهر ، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه   پارس ، نماینده مردم دیّر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس، فرماندار عسلویه و جمعی از مسئولان و مقامات محلی وارد فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه شد.

افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی حضرت نبی اکرم (ص) تامین اجتماعی عسلویه از مهمترین برنامه های کاری سفر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عسلویه است.

بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع و با 5 هزار مترمربع زیربنا در 2 طبقه احداث و با 32 تخت با اعتباری بالغ بر 150میلیارد ریال احداث و با اعتبار ریالی حدود 300 میلیارد ریال نیز تجهیز شده است.

این بیمارستان  به بخشهای بستری مردان ، زنان و اطفال ، اتاق عمل و ریکاوری ، درمانگاه ، رادیولوژِی ، داروخانه ، آزمایشگاه ، دندانپزشکی همراه با سایر بخشهای خدمات عمومی مجهز است.

بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه افتتاح شد

بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه امروز (شنبه، 8 شهریرو) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، استاندار بوشهر، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فرماندار عسلویه و جمعی دیگر از مسئولان کشوری افتتاح شد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: عزم دولت برای خدمت مردم جدی  است و در این راه با تمام توان و به حول قوه الهی به اهداف اعلام شده توسط دولت تدبیر و امید خواهیم رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که حل مشکلات و ارایه راهکارهای لازم نیازمند عزم همگانی مسئولان و همراهی مردم است، افزود: در یک سال گذشته  و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید همواره تلاشمان بر این بوده که رشد روز افزون تورم را کنترل کنیم  و همانطور که دکتر روحانی نیز اعلام کردند نرخ تورم که در سال کذشته به بیش از 40 درصد رسیده بود هم اکنون به 25 درصد رسیده است.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید تاکید کرد: دولت در موضوعهای اقتصادی و اجتماعی اهتمام جدی به توسعه متوزان دارد و باید از شکاف اجتماعی که سبب ناهمگونی در کشور می شود، جلو گیری کرد و در این زمینه نیز استانهایی که دچار توسعه نامتوازن شده اند در اولویت بر طرف شدن این مشکل قرار دارند.

ربیعی با بیان اینکه اعتقاد دولت تدبیر و امید اجتناب از رفتارهای شعار گونه است، افزود: توزیع پول در بین مردم و ایجاد رضایت موقتی آثار مخرب اقتصادی به دنبال دارد که ما سعی کردیم از این رفتارها دوری کنیم.



کد خبر 223765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =